پنجمین اجلاس روسای صنعت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی، تهران – بهمن 1402

    کد خبر :1052951

در پنجمین اجلاس روسای صنعت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی (HETCO) که در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، اهمیت حاکمیت و بخش خصوصی در مدیریت شهری و ساختمان به تصویب گذاشته شد. شهردار منطقه ۲۲، مسعود نصرتی، در ابتدای اجلاس به لزوم به‌کارگیری بخش خصوصی در مدیریت شهری اشاره کرد و نکاتی را در خصوص تجربه‌های بین‌المللی، مسائل حاکمیت و بخش خصوصی، مسائل مدیریت شهری و تأثیرات آن بر جمعیت مطرح نمود.

نصرتی به موضوعاتی همچون آلودگی هوا، حمل و نقل عمومی، وضعیت اقتصاد شهری در ایران پرداخت و از نقدینگی کشور در بخش خصوصی و نقش آن در تأثیرگذاری بر قیمت‌ها و اجاره بها صحبت کرد. وی همچنین پیشنهاد تشکیل کارگروه‌ها برای حل گره‌های موجود در حوزه مدیریت شهری را ارائه کرد.

در حاشیه این اجلاس، نمایندگان مجلس نیز حضور یافته و تأکید بر توجه به بخش خصوصی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، جهش تولید مسکن و افزایش سرمایه‌گذاری در این زمینه را داشتند. همچنین قوانینی مطرح شدند که از طریق آنها اقدامات بخش خصوصی را تسهیل کرده و از رقابت با رقبای بزرگ حمایت کنند.

این اجلاس به منظور ارتقاء همکاری بین بخش های مختلف در حوزه حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی برگزار شده است و امیدواری است که تدابیر و راهکارهای مطرح شده تا حد ممکن در اجرا قرار گیرند تا مشکلات موجود در این حوزه ها رفع شود.

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران در پنجمین اجلاس روسای صنعت ساختمان، حمل و نقل و راه و شهرسازی موفق به دریافت لوح و گواهینامه‌های زیر گردید.

1. نشان زرین کیفیت برتر در تولید سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی

2. استاندارد و جایزه بین‌المللی تضمین کیفیت دوام و تکنولوژی برتر در تولید و تأمین سیستم‌های مدرن تهویه مطبوع و تأسیسات از سوی اتحادیه اروپا

3. نشان ملی رتبه نخست در تأمین سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی پروژه‌های عظیم ساختمانی کشور

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید