ثبت طرح صنعتی شرکت پناد پلاستیک

    کد خبر :1053335

شرکت پناد پلاستیک تولید کننده بشکه‌های پلاستیکی ۲۲۰ لیتری (پلی اتیلنی) در دو نوع دهانه بسته و باز با کیفیت بالا و مواد اولیه مرغوب است. این شرکت با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز جهان و با استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات به‌روز کشور آلمان، تولید کننده یکی از با کیفیت ترین بشکه‌های خاورمیانه است. رسیدن به این جایگاه، مرهون رعایت استاندارد و دریافت تاییدیه‌های مختلف در کلیه زمینه های تولید بشکه‌های پلاستیکی (پلی اتیلنی) ۲۲۰ لیتری است و محصولاتی با ویژگی‌های خاص که دارای مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، مواد شیمیایی خطرناک، امکان انبارش بالا، عدم آلودگی به مواد باکتریایی، تمیزی بالا، عدم مهاجرت از بشکه به مظروف و بالعکس و … تولید می‌کند. بشکه‌های تولید شده در پناد پلاستیک در عین استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه شده‌اند. با توجه به استفاده این شرکت از درب‌های انحصاری استاندارد بر روی بشکه‌های خود، پر کردن و تخلیه حداکثری محتویات داخل ظرف با توجه به  فرم سطح بالای بشکه بسیار آسان است

با سنجش بازار و مقایسه محصولات مشابه تولیدی که اغلب فاقد کیفیت مناسب بوده و دارای نشتی می‌باشد یا در شرایط مختلف محیطی دچار اسیب جدی می‌شود پناد پلاستیک در پی آن شد که محصولات خود را که علاوه بر انجام کلیه تست ها و دریافت تاییدیه های استاندارد مرتبط، طراحی خاصی داشته و از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار است ثبت صنعتی کند.

طرح صنعتی چیست؟

ماده 20 قانون ثبت اختراعات،طرح های صنعتی و علائم تجاری ، طرح صنعتی را به شرح ذیل تعریف می کند:

«هر گونه ترکیب خطوط یا رنگها و هر گونه شکل سه بعدی با خطوط، رنگها و یا بدون آن به گونه‌ای که ترکیب یا شکل یک فرآورده صنعتی یا محصولی از صنایع دستی را تغییر دهد، طرح صنعتی نامیده می‌شود».

ثبت طرح صنعتی و حقوق مالکیت معنوی دارای جایگاه پر اهمیتی در صنعت، تجارت و تحقیقات صنعتی است و عدم توجه به این حقوق موجب وارد آمدن ضرر و زیان جبران ناپذیری به فعالان این عرصه خواهد شد. وقتی محصولی طراحی شده و پس از زحمات فراوان تولید می‌شود و سپس به بازار مصرف عرضه می‌گردد و با استقبال مصرف کنندگان روبرو می‌شود، معمولاً رقبا سعی می‌کنند که همان محصول را تولید کنند. به همین دلیل است که یکی از دغدغه‌های دائمی طراحان و تولید کنندگان طرحهای صنعتی، سوء استفاده از طرح آنها پس از افشا است. راه حل قانونی جلوگیری از سو استفاده اشخاص ثالث و برخورداری از حمایت‌های قانونی، ثبت طرح صنعتی و ایده است. یکی از مهمترین حقوق مالکیت معنوی، ثبت طرح‌های صنعتی است که به مشخصات شکل و ظاهر، ترکیب خطوط و رنگ کالا توجه دارد. طرح صنعتی نشانگر تضمین کیفیت، تک بودن محصول تولیدی و قابل اعتماد بودن برند و خط تولیدی است.

مواد مرتبط با ثبت طرح صنعتی به شرح زیر است:

♦ بهره‌برداری از هر طرح صنعتی که در ایران ثبت شده باشد، توسط افراد، با شرط موافقت مالک آن ممکن است.

♦ بهره‌برداری از یک طرح صنعتی که شامل فعالیت‌هایی چون ساخت، فروش و وارد کردن موارد مرتبط با آن طرح صنعتی است.

♦ مالک طرح صنعتی ثبت شده می‌تواند در دادگاه علیه فردی که بدون موافقت او اقدام به انجام فعالیت‌های مشروح در بند ۲ کند یا به عنوان عملی که معمولاً منجر به تجاوزهای آینده می‌شود، اقدام کند، اقامه دعوا کند.

مزایا طرح صنعتی

ثبت طرح‌های صنعتی حق انحصاری به مالکان این طرح‌ها را اختصاص می‌دهد و از آن‌ها می‌توانند برای بهره‌مندی از کلیه حقوق و مزایای مرتبط به‌صورت انحصاری استفاده کنند.

همچنین، مالکان طرح‌های صنعتی قادر به جلوگیری از نسخه‌برداری غیرمجاز و تقلید توسط افراد ثالث می‌باشند.

ثبت طرح صنعتی، تشویق به فعالیت صادقانه تجاری و رقابت عادلانه را ایجاد می‌کند.

همچنین، این عمل باعث ارتقاء تولید طیف گسترده‌ای از محصولات جذاب از نظر زیبایی می‌شود.

طرح‌های صنعتی ثبت‌شده، به عنوان دارایی تجاری، ارزش و اعتبار یک شرکت و محصولات آن را افزایش می‌دهند.

هر چه موفقیت، تبلیغ و عرضه یک طرح بیشتر باشد، ارزش آن برای شرکت نیز بیشتر خواهد بود.

انجام صحیح مراحل ثبت طرح صنعتی به شرکت‌ها این فرصت را می‌دهد که موفقیت محصولات خود را در بازار به حد بالا برسانند و از انحصاری بودن نسبت به تولید و عرصه محصولات خود بهره‌مند گردند.

با ثبت طرح‌های صنعتی و ایده‌ها، می‌توان از واردات یا تولید محصولاتی که تقلیدی از طرح‌های ثبت‌شده است جلوگیری نمود.

ثبت طرح صنعتی به دلیل اینکه به طراحان صنعتی مسئولیت تعیین ویژگی‌های اقلام تولیدی در مقیاس انبوه و اطمینان از مناسب بودن آنها برای بازارهای طراحی صنعتی و محصولات مصرفی در تولید انبوه داده است، که این امر باعث افزایش کیفیت محصول می‌شود. در نتیجه، به طراحان صنعتی امکان توجه به عواملی مانند ماهیت کسب و نقش طراحی صنعتی در توسعه محصول، زیبایی شناسی و به جنبه هایی مانند ارگونومی، سهولت ساخت و توسعه محصول می‌دهد.

طرح صنعتی شرکت پناد پلاستیک

با افتخار به عنوان شرکت پیشرو در حوزه تولید بشکه‌های پلی اتیلنی، شرکت پناد پلاستیک به اطلاع همه مشتریان عزیز، همکاران محترم و جامعه علمی و صنعتی می‌رساند که ما با برخوردهای نوآورانه و تعهد به کیفیت، طرح صنعتی خود را به ثبت رسانده است. بشکه پلی اتیلنی پناد پلاستیک اولین بشکه دارای تاییدیه ثبت طرح صنعتی در ایران می‌باشد که این بیانگر میزان اهمیت شرکت و خط تولید به کیفیت محصولات ارائه شده به مشتریان می‌باشد.

طراحی و تولید بشکه‌های پلی اتیلنی اختصاصی پناد پلاستیک با بکارگیری تکنولوژی‌ روز و تجارب گسترده در زمینه صنعت بسته‌بندی، این امکان را فراهم می کند که محصولاتی با کیفیت عالی و عملکرد بی‌نظیر تولید نماید. این ثبت طرح صنعتی، نمایانگر سطح بالای فناوری و تخصص پناد پلاستیک در این زمینه است و نشان از تعهد ما به بهبود مستمر و ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای نیازهای متنوع بازارها می‌باشد.

شرکت پناد پلاستیک توجه ویژه‌ای به مسائل محیط زیست دارد. از طراحی بهینه محصولات تا مدیریت پسماند و کاهش اثرات منفی بر محیط زیست. پناد پلاستیک با تعهد به استفاده پایدار از منابع و اتخاذ رویکردهای دوستدار محیط زیست، نقش موثری در حفاظت از محیط زیست ایفا می نماید.

چرا پناد پلاستیک؟

شرکت پناد پلاستیک به عنوان تولیدکننده بشکه‌های پلاستیکی 220 لیتری (پلی اتیلنی) با جرم مولکولی بالا، در دو نوع دهانه بسته و دهانه باز، با کیفیت برتر و با استفاده از مواد اولیه مرغوب فعالیت می‌کند.

برای تولید بشکه با کیفیت بالا، شرکت پناد پلاستیک از جدیدترین تکنولوژی‌های روز اروپا استفاده کرده و با بهره‌گیری از ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته کشور آلمان، تلاش دارد به جایگاه تولیدکننده بشکه با کیفیت در بازار جهانی برسد..

بشکه‌های تولید شده در شرکت پناد پلاستیک، علاوه بر استحکام بسیار بالا، دارای وزن بهینه‌سازی شده هستند.

نتیجه‌گیری

شرکت پناد پلاستیک به عنوان تولیدکننده بشکه‌های پلاستیکی 220 لیتری (پلی اتیلنی) با جرم مولکولی بالا ، در دو نوع دهانه بسته و دهانه باز، با کیفیت برتر و با استفاده از مواد اولیه مرغوب فعالیت می‌کند .پناد پلاستیک به عنوان شرکت پیشرو در حوزه تولید بشکه‌های پلی اتیلنی، با نگرش نوآورانه و تعهد به کیفیت، طرح صنعتی خود را به ثبت رسانده است. بشکه پلی اتیلنی پناد پلاستیک اولین بشکه دارای طرح صنعتی در ایران می‌باشد که این بیانگر اهمیت میزان شرکت و خط تولید به کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده به مشتریان می‌باشد. ثبت طرح صنعتی و حقوق مالکیت معنوی دارای جایگاه با اهمیت در صنعت، تجارت و تحقیقات صنعتی است. ثبت طرح‌های صنعتی به مشخصات شکل و ظاهر، ترکیب خطوط و رنگ کالا توجه دارد. طرح صنعتی نشانگر تضمین کیفیت، تک بودن محصول تولیدی و قابل اعتماد بودن برند و خط تولیدی است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است و محصولات ما شامل بشکه پلاستیکی دهانه باز، بشکه های ال – رینگ و بشکه های دهانه بسته است. شرکت پناد پلاستیک به آدرس تهران، بلوار میرداماد، خیابان انوار، پلاک ۳۷، طبقه ۵، واحد ۱۹ است و تلفن : ۵ – ۲۲۹۲۶۳۴۳ – 021 شماره تماس دفتر تهران این شرکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به این آدرس https://penadplastic.com/ مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید