نمایشگر پرتابل StanbyME Go ال جی عرضه شد

    کد خبر :1017298

شرکت ال جی را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نمایشگر دانست که هر سال تلویزیون‌ها و مانیتورهای مختلفی را در بازار عرضه می‌کند.

بازتاب- اوایل سال جاری، ال جی از نمایشگر پرتابل بی سیم StanbyMe Go جدید در بازار کره جنوبی رونمایی کرد. این دستگاه بعدها در ایالات متحده عرضه شد و اکنون، بالاخره راهی بازار جهانی شده است.

نمایشگر این غول فناوری کره جنوبی دارای یک پنل 27 اینچی IPS LCD است که وضوح Full HD و نرخ نوسازی 60 هرتز را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش از Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی می‌کند و پردازنده چهار هسته‌ای آن از هوش مصنوعی برای بهبود بیشتر کیفیت تصویر بهره می‌گیرد.

حتی می‌تواند محتوای با وضوح پایین‌تر را به کیفیتی نزدیک به FHD ارتقا دهد. قابل ذکر است که StanbyMe از پشتیبانی لمسی نیز برخوردار است و امکان اعمال ورودی مختلف مانند کشیدن انگشت، ضربه زدن و بزرگنمایی را فراهم می‌کند.

 

StanbyME Go ال جی

 

با یک بار شارژ کامل، مانیتور قابل حمل بی‌سیم می‌تواند تا 3 ساعت با یک بار شارژ کامل دوام بیاورد. کاربر می‌تواند مانیتور را درون یک کیف قرار داده و حمل کند. برای اتصال، دستگاه دارای HDMI، USB، WiFi 5 و بلوتوث 5 است. StanbyME دارای یک AI Sound Pro بوده که کیفیت صدای فیلم و موسیقی مورد علاقه را افزایش داده و از Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش قابل حمل به سیستم عامل webOS تجهیز شد.

ال جی StanbyMe Go در حال حاضر برای پیش خرید راهی ایالات متحده با قیمت 999.99 دلار شد. اما اکنون، از ماه آینده در مناطق اروپایی مانند ایتالیا، فرانسه، بریتانیا، اسپانیا و آلمان نیز عرضه می‌شود. سری StanbyME همچنین در رویداد IFA 2023 ماه سپتامبر به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید