نمایشگر عجیب ال جی DualUp رونمایی شد

    کد خبر :1002625

شرکت ال جی به تازگی از نمایشگر جدید ال جی DualUp رونمایی کرد که از طراحی عجیبی در مقایسه با یک نمایشگر ساده برخوردار است. این مدل دارای عرض بیشتر نسبت به طول است.

بازتاب-محصول جدید ال جی به عنوان DualUp شناخته شده و نام مدل آن 28MQ750 است. این دستگاه در واقع مدل جدید نمایشگر اخیر 28MQ780 محسوب شده و از نسبت تصویر 16:18  برخوردار است. 

این نمایشگر به پنل 27 اینچی مجهز شده اما هیچ شباهتی به نمایشگر ساده 27 اینچی ندارد. همچنین با نسبت ابعادی منحصربفرد که در هیچ مانیتوری نمی‌توان یافت، تجربه کاربری خاصی را برای مخاطب خود رقم می‌زند. پنل به کار گرفته شده در این دستگاه، از نوع Nano IPS بوده که سایز 27.6 اینچی دارد. حاشیه نمایشگر بسیار کم بوده و این امر طراحی ظاهری آن را جذاب کرده است.

ال جی DualUp

ال جی DualUp با وضوح 2560×2880 پیکسل، طیف رنگی گسترده 98 درصدی DCI-P3 دارد و روشنایی آن به 300 نیت می‌رسد. نسبت کنتراست نیز 1000:1 بوده و از قابلیت HDR10 هم پشتیبانی دارد. در حقیقت افراد روی این نمایشگر تجربه‌ای معادل دو مانیتور 21.5 اینچی با وضوح QHD را خواهند داشت. در واقع باید این مدل را برای تجربه کاربری مالتی تسکینگ مناسب دانست.

علاوه بر مشخصات گفته شده، این مانیتور به پایه ارگونومیک مجهز شده است، پایه‌ای که جایگزین پایه Ergo قبلی شد. به کمک چنین پایه‌ای افراد به سادگی می‌توانند مانتیور را به هر طرف چرخانده و زاویه آن را به سادگی تنظیم کنند. ال جی چنین محصولی را بیشتر برای افرادی تدارک دیده که تولیدکننده محتوا هستند و به دنبال یک مانیتور انعطاف پذیر و پروضوح.

دستگاه به رابط USB-C تجهیز شده و از منبع تغذیه 90 واتی خارجی برخوردار است. علاوه بر این، دو رابط HDMI و یک رابط DP هم تعبیه شده و بلندگوهای دوگانه 7 واتی هم روی این مدل موجود است. باید بیان داشت که ال جی محصول جدید را در چین عرضه کرده و انتظار داریم بزودی با قیمت 599 دلار در سایر مناطق به فروش برسد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید