نمایشگر غول پیکر ال‌جی UltraGear معرفی شد

    کد خبر :1064659
نمایشگر غول پیکر ال‌جی UltraGear معرفی شد

شرکت ال‌جی به تازگی از نمایشگر غول پیکر 44 اینچی اولد ال‌جی UltraGear خود رونمایی کرد که با قیمت بالایی به فروش می‌رسد.

بازتاب-مانیتور مورد اشاره با مدل دقیق 45GS95QE دارای یک پنل اولد 44.5 اینچی با رزولوشن 3440×1440پیکسل با انحنای 800R و نسبت تصویر 21:9 است که در مقایسه با نمایشگرهای سنتی 16:9، میدان دید وسیع‌تری را ارائه می‌دهد. روشنایی بالای 275 نیت با حداکثر روشنایی تا 1300 نیت دارد که 98.5 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را برای رنگ‌های زنده و دقیق پوشش می‌دهد.

علاوه بر این، عملکرد اولد Care به کاهش سوختگی صفحه و کاهش سرعت فرسودگی مانیتور کمک می‌کند. این نمایشگر دارای نرخ نوسازی 240 هرتز است که تصاویری صاف و بدون لگ را تضمین می‌کند. زمان پاسخگویی 0.03 میلی‌ثانیه (GtG) تاری حرکت را بیشتر به حداقل می‌رساند و یک تجربه بازی بدون درز و پاسخ‌گو را ارائه می‌دهد.

سازگاری با هر دو رابط DP 1.4 و HDMI 2.1 امکان اتصال مانیتور را به دستگاه‌های مختلف برای دستیابی به نرخ نوسازی بالا فراهم می‌کند. 45GS95QE مجهز به فناوری VESA ClearMR 13000 است که باعث کاهش بیشتر تاری حرکت در طول گیم‌پلی سریع می‌شود. همچنین دارای فناوری انعکاس کم ضد تابش AGLR برای به حداقل رساندن تداخل منبع نور بر روی صفحه نمایش است.

نمایشگر غول پیکر ال‌جی UltraGear معرفی شد

این مانیتور دارای HDR TrueBlack400 است و دارای چندین ویژگی گیمر محور مانند تثبیت کننده مشکی برای دید بهتر در مناطق تاریک، شمارنده FPS و همگام سازی عمل پویا برای به حداقل رساندن تاخیر ورودی است. صفحه نمایش روی صفحه امکان سفارشی‌سازی آسان تنظیمات از جمله حالت تنظیم سریع “OLED روشن‌تر” را فراهم می‌کند.

پایه L شکل قابلیت تنظیم شیب، ارتفاع و چرخش را ارائه می دهد و حتی امکان نمایش دو صفحه نمایش را فراهم می‌کند. ال‌جی بر طراحی «بنظر بی‌کران، مبارزه بی‌نهایت» مانیتور تأکید می‌کند و تجربه‌ای همه‌جانبه را که ارائه کرده برجسته می‌کند. ادعا می شود که انحنای 800R با دید طبیعی انسان مطابقت دارد و احساس حضور در بازی را بیشتر می کند.

برای اتصال، مانیتور شامل یک جک هدفون 4 قطبی است و از عملکرد PBP و PIP پشتیبانی می‌کند که امکان نمایش دو صفحه ورودی را به طور همزمان فراهم می‌کند. علاوه بر این، 45GS95QE دارای گواهینامه NVIDIA G-SYNC Compatible و AMD FreeSync Premium Pro است که از تصاویری روان و به حداقل رساندن پارگی صفحه اطمینان حاصل می کند.

مانیتور LG UltraGear 45GS95QE اکنون در JD.com با قیمت اولیه 9999 یوان (1380 دلار) برای پیش فروش در دسترس است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید