گوشی جذاب Honor X8 با نمایشگر 90 هرتز معرفی شد

    کد خبر :894506
گوشی جذاب Honor X8 با نمایشگر 90 هرتز معرفی شد

آنر در سکوت خبری از گوشی میان رده جدیدی با عنوان Honor X8 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند بیش از هرچیز به دلیل در اختیار داشتن نمایشگری تمام صفحه و با حاشیه‌های باریک، نرخ بروزرسانی 90 هرتزی برای صفحه نمایش و همچنین دوربین اصلی چهارگانه، محصولی مهم و قابل توجه محسوب می‌شود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_گوشی میان رده Honor X8 به تازگی از سوی شرکت آنر معرفی شد و انتظار می‌رود در آینده نزدیک در بازارهای جهانی در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. به نظر می‌رسد این گوشی با در اختیار داشتن ویژگی‌ها و قابلیت‌های مناسب بتواند مورد توجه علاقه‌مندان به محصولات میان‌رده قرار بگیرد.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سازنده، گوشی Honor X8 دارای ابعادی در حدود 163.4 در 74.7 در 7.45 میلی‌متری است و 177 گرم وزن دارد. برای این گوشی یک نمایشگر 6.7 اینچی LCD با وضوح Full HD+ یا 1080 در 2388 پیکسلی در نظر گرفته شده است. خبر خوب این است که این نمایشگر دارای نرخ بروزرسانی 90 هرتزی است و به همین دلیل می‌تواند در اجرای بازی‌ها عملکردی بسیار خوب از خود نشان دهد.

آنر اعلام کرده است که نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی به 93.6 درصد می‌رسد و با توجه به این موضوع شاهد حضور حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف نمایشگر هستیم. همین موضوع به زیبایی و جذابیت این گوشی میان‌رده افزوده است. در بالای نمایشگر یک بریدگی دایره‌ای شکل و موسوم به Punch-Hole دیده می‌شود که دسترسی به دوربین سلفی را ممکن می‌کند. دوربین سلفی این گوشی وضوح 16 مگاپیکسلی دارد.

در گوشی Honor X8 وظیفه پشتیبانی از فرامین و دستورات به تراشه اسنپدراگون 680 سپرده شده است که دارای چهار هسته Cortex A73 با سرعت 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex A53 با سرعت 1.9 گیگاهرتز است. هسته گرافیکی Adreno 610 نیز تکمیل کننده این تراشه است. گوشی Honor X8 قرار است همراه با شش گیگابایت حافظه رم و دو گیگابایت حافظه رم مجازی عرضه شود. همچنین برای این گوشی 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری Magic UI 4.2 نیز تکمیل کننده بخش‌های نرم افزاری این گوشی هستند.

دوربین اصلی گوشی Honor X8 به صورت چهارگانه طراحی شده است و سنسور اصلی آن دارای وضوح 64 مگاپیکسلی است. در کنار این سنسور می‌توان به یک حسگر 5 مگاپیکسلی با لنز با زاویه دید فوق عریض و همچنین دو سنسور 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو و قابلیت شناسایی عمق دسترسی پیدا کرد. این گوشی همچنین به قابلیت شناسایی چهره با استفاده از هوش مصنوعی نیز مجهز است. البته در لبه کناری این گوشی سنسور شناسایی اثر انگشت نیز تعبیه شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن نسبت به بازکردن قفل امنیتی اقدام کنند.

برای این گوشی همچنین باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژرهای 22.5 واتی در نظر گرفته شده است. باتری این گوشی با فناوری شارژ سریع SuperCharge نیز سازگاری دارد. شرکت سازنده اعلام کرده است که باتری این گوشی می‌تواند با تنها 10 دقیقه شارژ برای پخش یک ویدیوی 3 ساعتی آماده شود. از میان دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به ارتباط Dual 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.0، GPS و درگاه USB-C و همچنین پشتیبانی از جک صوتی 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.

هنوز زمان عرضه و قیمت دقیق گوشی Honor X8 اعلام نشده است اما انتظار می‌رود در آینده نزدیک این اطلاعات در دسترس قرار بگیرد. گفته می‌شود این گوشی در وهله اول در قاره‌های اروپا و آفریقا و همچنین کشورهای خاورمیانه عرضه می‌شود. گوشی Honor X8 قرار است در رنگ‌های نقره‌ای، آبی و مشکی روانه بازار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید