رونمایی برند چینی از گوشی شبیه آیفون اپل

    کد خبر :1041775
آیفون اپل

شرکت چینی آنر به تازگی از گوشی هوشمند میان رده خود موسوم به Honor X8b رونمایی کرد، مدلی که به آیفون اپل شباهت داشته اما قیمت به مراتب کمتری دارد.

بازتاب- آنر گوشی هوشمند X8b را معرفی کرده است که نسخه نسبتا بهبود یافته‌تر از X8 است. طراحی به سختی تغییر کرده، اما صفحه نمایش IPS جای خود را به AMOLED داده است. ما در مورد یک پنل 6.7 اینچی Full HD+ با نرخ نوسازی 90 هرتز و فرکانس سوئیچینگ 3240 هرتز صحبت می‌کنیم که برای گوشی‌های هوشمند در این رده قیمتی باورنکردنی است. X8b حدود 240 دلار قیمت دارد و در حال حاضر با قیمت 215 دلار به فروش می‌رسد.

محصول جدید آنر همچنین با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و قاب بسیار باریک دور صفحه نمایش همراه بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. میزان رم 8 گیگابایت و حافظه فلش بین 128 تا 512 گیگابایت است. همچنین باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپرساعت با شارژ 35 وات را ارائه می‌دهد. اما چیزی که محصول جدید را جذاب نخواهد کرد پردازنده آن است.

آیفون اپل

این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 680 کوالکام تعبیه شده که چندان جدید نیست و عملکرد نه چندان قوی را می‌تواند به مخاطب خود ارائه دهد.  همچنین شایان ذکر است که این گوشی هوشمند تنها 6.78 میلی متر ضخامت و 166 گرم وزن داشته که برای این ابعاد تقریباً یک رکورد محسوب می‌شود. انتظار رفته آنر بزودی گوشی‌های جدید دیگری هم در همین رده قیمتی معرفی و عرضه کند.

مدل جدید ویژگی‌های جذابی داشته و نقطه عطف آن طراحی شبیه به آیفون اپل است که می‌تواند برای افرادی با بودجه کم که توانایی خرید آیفون‌های گران قیمت را ندارند، جذاب باشد. شایان ذکر بوده این بدنه بدنه پلاستیکی داشته و حسگر اثرانگشت آن در بخش کناری تعبیه شد. همچنین با سیستم عامل اندروید 13 عرضه خواهد شد و رونمایی در عربستان سعودی انجام گرفته و ابتدا در همین منطقه به فروش می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید