کوچولوی داغ تویوتا از راه رسید

    کد خبر :1036200
تویوتا

شرکت تویوتا از برندهای پرآوازه صنعت خودروسازی جهان، به تازگی هاچ بک کوچک و بسیار سریع یاریس WRC را معرفی کرده که برای علاقمندان به خودروهای کامپکت و سریع طراحی شد.

بازتاب- تویوتا قصد دارد 300 یاریس هاچ بک انحصاری GR را به عنوان بخشی از نسخه ویژه WRC برای بازار اروپا تولید کند. این مجموعه پیروزی Gazoo Racing در WRC فصل گذشته و موفقیت کلی بخش مسابقه را جشن می‌گیرد.

این خودروها در رنگ‌های سفید یا قرمز عرضه خواهند شد. در عقب چرخ‌های 18 اینچی، ترمزهایی با دیسک‌های تقویت‌شده سوراخ‌دار قرار دارند. این بسته شامل یک دیفرانسیل لغزش محدود و سیستم تعلیق مجدد است، اما جزئیات خاصی از مدل دیگر هنوز توسط Gazoo Racing فاش نشده است.

این خودرو یک موتور 1.6 لیتری با قدرت 261 اسب بخار دریافت خواهد کرد و همچنین چهارچرخ محرک به حساب می‌آید. نسخه تقویت شده می‌تواند تنها در پنج و نیم ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. قیمت این مدل کوچک و قدرتمند 42.5 هزار یورو بوده و سفارشات از 27 نوامبر تا 4 دسامبر قابل پذیرش است و به 300 نفر از طریق ایمیل اطلاع داده می‌شود و دو هفته فرصت دارند پیش پرداخت را انجام دهند.

 

تویوتا

 

این خودروها تا تابستان 2024 در دسترس خواهند بود، بنابراین افرادی که مدل‌ها را خریداری می‌کنند تا تابستان 2024 نمی‌توانند به دریافت اتومبیل جدید خود بپردازند. برند یاریس تویوتا چندین مدل داشته و این گزینه نیز یک هاچ بک سریع تلقی شده و می‌توان انتظار عملکرد بسیار قابل توجهی داشت. در طراحی تفاوتی با نسخه قبلی نداشته و از پیشرانه بسیار سریعی بهره می‌برد که می‌تواند در پیست مسابقه سرعت بالایی از خود نشان دهد.

یاریس 2024 مدل WRC باتوجه به وزن کم و پیشرانه 261 اسب بخاری، روی جاده بسیار تند و تیز حرکت می‌کند و انتظار عملکرد سریع بیراه نیست. انتظار داریم بزودی مدل‌های بیشتری توسط تویوتا معرفی و عرضه شود. ناگفته نماند این مدل یک گزینه نسخه محدود است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید