خودرو افسانه ای دوج از دور کنار می رود

    کد خبر :1044966
دوج

به جرات می توان دوج چارژر را یکی از محصولات هیجان انگیز و قدرتمند برند امریکایی دانست که گویی قرار است از دور کنار رود.

بازتاب-همانطور که Motor1 گزارش می‌دهد، جدیدترین خودروی عضلانی در سدان دوج چارجر از 22 دسامبر در ایالات متحده عرضه شد. این سومین ضرر خودروهای افسانه‌ای آمریکایی محسوب می‌شود. زیرا پیشتر شاهد پایان تولید دوج چلنجر کوپه و شورولت کامارو بودیم که نتوانستند فروش خوبی را رقم زنند.

آخرین چارژر که به عنوان Scat Pack Widebody شناخته می‌شود آخرین بار در کارخانه Destroyer Grey به تولید رسید. این مدل هیولا دارای پیشرانه 6.4 لیتری V8 تنفس طبیعی با قدرت 492 اسب بخار بوده که در کنار گیربکس 8 سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد.

این محصول دوج در کمتر از 4.3 ثانیه به 100 کیلومتر برساعت می‌رسد.  این احتمال وجود دارد که دوج چارجر دیگر تولید نشود. اما شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد یک سدان الکتریکی جایگزین آن خواهد شد.

دوج

از آنجایی که صنعت خودروسازی در حال حرکت به سمت اتومبیل‌های الکتریکی است، بعید نیست که دوج هم یک مدل تمام الکتریکی را در نسل بعدی چارژر جایگزین کند. سدان وحشی که در مدل احتراقی توانایی بزرگی داشته و با قدرت پیشرانه خود توانسته علاقمندان بسیاری را جلب کند. این مدل دارای طراحی عضلانی بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند و می‌توان آن را محصول برجسته دوج دانست.

البته در سبد محصول دوج چلنجر نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته و دوج قصد دارد نسل بعدی آن را به پیشرانه تمام الکتریکی مجهز کند، موضوعی که شاید انتقاداتی را به دنبال داشته که این مدل چرا باید از پیشرانه احتراقی قدرتمند به الکتریکی تبدیل شود. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود دوج در آینده محصولاتی را معرفی و عرضه می‌کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید