تویوتا قصد داشت سوزوکی جیمنی محبوب را با برند خود عرضه کند

    کد خبر :1045153
سوزوکی جیمنی

بی تردید خودرو کراس اوور سوزوکی جیمنی یکی از مدل‌های محبوب آفرودی بوده که با طراحی جذاب و ابعاد خود توانست علاقمندان بسیاری جلب کند.

بازتاب- ـتویوتا و سوزوکی مدت‌هاست که در زمینه‌ها و مدل‌های مختلفی با هم همکاری پرباری داشته‌اند (به عنوان مثال، نسل فعلی تویوتا RAV4 در اروپا به عنوان سوزوکی در سراسر اروپا ارائه می‌شود)، اما همکاری بر روی دو مدل معمولی سوزوکی با SUV جیمنی و هاچ بک جمع و جور Swift صورت نگرفت، اگرچه تویوتا واقعاً تمایل داشت.

ما در مورد مهندسی صحبت می‌کنیم، فروش مدل شخص دیگری با نام تجاری خود. به گزارش اتوکار هند، تویوتا قصد داشت جیمنی و سوئیفت را با برند خود بفروشد. به عنوان مثال، تویوتا جیمنی را جایگزینی مقرون به صرفه‌تر برای کراس اوورها و شاسی بلندهای بزرگ‌تر و گران‌تر خود می‌دید.

اما سوزوکی حاضر به اشتراک گذاری نشد.

سوزوکی جیمنی

“مثل این است که از تویوتا بخواهیم برای یک لندکروز مهندسی نشان انجام دهد. “

سخنگو سوزوکی بیان داشت:

“مدل‌هایی که هسته اصلی برند ما را تشکیل می‌دهند، قرار نیست به اشتراک گذاشته شوند و هر دو شرکت به این موضوع احترام می‌گذارند.”

این طور پیداست سوزوکی تمایلی نداشته محصول خود را با برند تویوتا به فروش برساند و تصمیم گرفت تحت برند خود محبوبیت بدست آورد. در حال حاضر تویوتا مدل‌های متنوعی در بازار داشته که بیشتر آنها محبوب هستند و افزوده شدن چنین مدلی موجب افزایش فروش تویوتا می‌شد.

این شرکت مشخص نیست آیا نمونه مشابهی را طراحی و تولید خواهد کرد یا خیر و احتمالا باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید