فروش تویوتا لندکروزر جدید در ژاپن متوقف شد

    کد خبر :1041524
لندکروزر جدید

شرکت تویوتا شاید بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو در جهان به حساب بیاید اما گاهی اوقات برخی مشکلات موجب می‌شود که نتوان مطابق انتظارات پیش رفت و عملکرد قابل توجهی داشت.

بازتاب-طبق گزارش تازه انتشاریافته از رسانه ژاپنی، تویوتا قادر به برآوردن تقاضا در بازار داخلی برای هاچ بک هیبریدی آکوا (معروف به پریوس C)، شاسی بلندهای لندکروزر و مینی ون آلفارد نیست. زیرا ظرفیت کافی برای تولید خودروهای مورد تقاضا برای پوشش تمام سفارشات قبلی وجود ندارد. به گفته رسانه نیکی ژاپن، تولید یک میلیون دستگاه از سفارشات عقب بوده بنابراین، فروش محبوب‌ترین خودروها متوقف شد.

این مشکل در واقع جدید نیست و خود تویوتا تا حدودی مقصر است. در مرحله اول، این شرکت به طور فعال سفارشات را در طول محدودیت‌های کووید، زمانی که برخی از سایت‌های تولید بیکار بودند و همچنین در هنگام کمبود نیمه هادی‌ها بود، جمع آوری کرد. یکی دیگر از دلایل وضعیت فعلی تغییر برنامه فروش خودروهای تویوتا در ژاپن است، اگر قبلاً با مدل‌های خاصی توسط نمایندگی‌های خاص برخورد می‌شد، اکنون هر مدلی را می‌توان به هر فروشنده‌ای سفارش داد. این به طور طبیعی تقاضا را تحریک کرد.

 لندکروزر جدید

در حال حاضر مدت انتظار خودروی محبوب تویوتا در ژاپن پنج ماه است و فعلا نمی‌توان به خرید تویوتا لندکروزر یا آلفارد پرداخت، زیرا شرکت ژاپنی با مشکلاتی دسته و پنجه نرم کرده و مشخص نیست تا چه زمانی این توقف فروش ادامه دارد. این برند همیشه سعی داشته پاسخگوی جمعیت بزرگ مشتریان خود در سراسر جهان باشد و اکنون مشکل تنها گریبان‌گیر مشتریان ژاپنی شد.

پیدا نیست آیا احتمال به وجود آمدن چنین مسئله‌ای در سایر نقاط وجود دارد یا خیر. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، علاقمندان جهانی لندکروزر جدید موفق نخواهند شد مدلی صفر کیلومتر را به سادگی از تویوتا تهیه کنند و باید اندکی بیشتر در انتظار خرید باقی بمانند. لندکروزر 300 از مدل‌های محبوب تویوتا قلمداد می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید