چگونه فایل دانلودها را در دستگاه اندرویدی پیدا کنیم؟

    کد خبر :982589
دستگاه اندرویدی

یافتن فایل‌های دانلود شده در دستگاه اندرویدی یکی از ساده‌ترین کارها در اندروید نیست، این راهنما به شما نشان می‌دهد که چگونه به راحتی همه فایل‌های دانلود شده را در این سیستم عامل پیدا کنید.

بازتاب-ممکن است طیف وسیعی از فایل‌ها را در دستگاه Android خود دانلود کرده باشید که می‌خواهید حذف کنید، این می‌تواند راهی عالی برای آزاد کردن فضای دستگاه شما باشد. هنگامی که یک فایل را در تلفن یا تبلت اندرویدی خود دانلود می‌کنید، تشخیص اینکه فایل‌ها دقیقاً در کجا ذخیره شده‌اند دشوار است. روش دقیقی که می‌توانید این فایل‌ها را در دستگاه خود پیدا کنید، ممکن است بسته به سازنده دستگاه کمی متفاوت باشد.

 

از برنامه Files برای یافتن آسان فایل دانلود در اندروید استفاده کنید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای یافتن فایل‌های دانلود شده در اندروید، اپلیکیشن Files است. این برنامه را در تلفن یا تبلت اندرویدی خود باز کنید و سپس Downloads را انتخاب کنید. اکنون تبی به نام All select this را می‌بینید و تمام فایل‌هایی را که در تلفن اندرویدی خود دانلود کردید مشاهده خواهید کرد. اکنون می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید با این فایل‌ها در تبلت یا گوشی اندرویدی خود چه کاری انجام دهید. می‌توانید آن‌ها را حذف کنید، به اشتراک بگذارید و موارد دیگر.

 

دانلودها را در اندروید از حافظه داخلی پیدا کنید

راه دیگر برای یافتن فایل‌های دانلود شده در دستگاه اندرویدی، از طریق حافظه داخلی آن است. برای استفاده از این روش، برنامه Files را در دستگاه خود باز کرده و سپس Browse را انتخاب کنید.

اکنون به Storage devices بروید و Internal Storage را انتخاب کنید، سپس طیف وسیعی از پوشه‌ها را در تلفن اندرویدی خود مشاهده خواهید کرد، پوشه مورد نظر شما Downloads است. اکنون می‌توانید به راحتی تمامی فایل‌های دانلود شده را در دستگاه خود مرور کنید.

دستگاه اندرویدی

نحوه حذف فایل‌های دانلود شده در اندروید

ساده‌ترین راه برای حذف فایل‌های دانلود شده در تلفن یا تبلت اندرویدی با برنامه Files است، برنامه Files را در دستگاه اندروید خود باز کرده و Downloads را انتخاب کنید. فایلی را که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کرده و سپس Delete را انتخاب کنید، اگر ابتدا این مورد را نمی‌بینید، More و سپس Delete را انتخاب کنید، این فایل از دستگاه شما حذف می‌شود. اگر دانلودیهای زیادی دارید، این یک راه خوب برای آزاد کردن مقداری فضای ذخیره سازی در تلفن اندرویدی شما است.

 

چگونه فایل های دانلود شده را روی گوشی اندرویدی خود منتقل کنیم

اگر برخی از فایل‌ها را در تلفن یا تبلت اندرویدی خود دانلود کرده‌اید که می‌خواهید نگه دارید، ممکن است بخواهید آنها را از پوشه دانلود و به پوشه دیگری در دستگاه خود منتقل کنید. بهترین راه برای جابجایی فایل در اندروید، استفاده از برنامه Files است، برنامه Files را در گوشی اندروید خود باز کنید و سپس Downloads را انتخاب کنید.

اکنون لیستی از فایل‌های دانلود شده را مشاهده خواهید کرد که در سمت راست در کنار هر فایل سه نقطه قرار دارد. سه نقطه را انتخاب کرده و یک منوی جدید ظاهر می‌شود. اکنون Move را انتخاب کنید و به شما یک انتخاب از پوشه‌ها داده می‌شود تا فایل را به آن منتقل کنید. فایل مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن فایل اکنون در پوشه‌ای که انتخاب کردید ذخیره می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید