نحوه بلاک کردن شماره تلفن در گوشی‌های اندرویدی

    کد خبر :985789
گوشی‌های اندرویدی

موارد متعددی وجود دارد که ممکن است احساس کنید نیاز به مسدود کردن یک شماره تلفن خاص در دستگاه Android خود دارید. این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که تماس‌های فروش ناخواسته دریافت می‌کنید یا مملو از تماس‌های خودکار ناخواسته و تماس‌های هرزنامه‌ای هستید که روال روزانه شما را مختل می‌کند.

بازتاب- خوشبختانه، تلفن‌های اندرویدی انعطاف‌پذیری برای مسدود کردن دائمی این شماره‌ها را ارائه می‌کنند و به شما امکان می‌دهند از این مزاحمت‌ها خلاص شوید. علاوه بر این، اگر تصمیم خود را تغییر دهید، این گزینه را برای رفع انسداد شماره ها در هر نقطه از زمان حفظ می کنید و به شما امکان کنترل کامل بر تنظیمات برگزیده تماس را می دهد.

چگونه یک شماره را در تلفن اندرویدی خود مسدود کنم؟

مسدود کردن شماره تلفن در دستگاه اندرویدی شما یک فرآیند ساده است و روش های مختلفی برای دستیابی به این هدف وجود دارد. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که تکنیک خاص برای مسدود کردن یک شماره بسته به سازنده دستگاه ممکن است کمی متفاوت باشد. صرف نظر از این تفاوت‌های جزئی، هر روش به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر پسند باشد و اطمینان حاصل کند که می‌توانید به راحتی و به طور موثر هر تماس‌گیرنده ناخواسته را در تلفن هوشمند اندرویدی خود مسدود کنید.

ساده ترین راه برای مسدود کردن شماره در دستگاه اندرویدی شما از طریق برنامه Phone در گوشی شما است. برای انجام این کار اپلیکیشن Phone را باز کنید و More را با سه نقطه و سپس Call History را انتخاب کنید. سپس لیستی از تماس هایی که دریافت کرده و برقرار کرده اید را مشاهده خواهید کرد.

شماره تلفن تماسی را که می‌خواهید مسدود کنید انتخاب کنید و سپس مسدود کردن/گزارش هرزنامه را انتخاب کنید. این شماره تلفن اکنون در دستگاه شما مسدود خواهد شد و دیگر هیچ تماسی از آن دریافت نخواهید کرد.

چگونه یک شماره را در اندروید رفع انسداد کنم؟

اگر شماره‌ای را به اشتباه مسدود کرده‌اید یا می‌خواهید یکی را که مسدود کرده‌اید رفع انسداد کنید، این کار را می‌توانید به راحتی در تلفن هوشمند اندرویدی خود انجام دهید. برای رفع انسداد یک شماره در دستگاه Android خود، برنامه تلفن را باز کنید و سپس با سه نقطه گزینه More را انتخاب کنید، اکنون تنظیمات > شماره‌های مسدود شده را انتخاب کنید. سپس لیستی از شماره تلفن های مسدود شده در دستگاه خود را مشاهده خواهید کرد.

شماره تلفنی را که می خواهید در تلفن اندرویدی خود رفع انسداد کنید، انتخاب کنید و در کنار آن گزینه Clear و سپس Unblock را انتخاب کنید. این شماره تلفن دیگر روی گوشی شما مسدود نیست و می توانید دوباره تماس های تلفنی را دریافت کنید.

گوشی‌های اندرویدی

چگونه شماره های ناشناس یا پنهان شده را در اندروید مسدود کنم؟

گاهی اوقات وقتی تماس‌های هرزنامه یا تماس‌های خودکار دریافت می‌کنیم، تماس‌گیرنده شماره خود را به طور کامل پنهان می‌کند، گزینه‌ای در تلفن اندرویدی شما برای مسدود کردن تمام شماره‌های ناشناس وجود دارد.

برای مسدود کردن همه شماره‌های تلفن ناشناخته در دستگاه اندرویدی خود، برنامه Phone را انتخاب کرده و باز کنید، اکنون با سه نقطه گزینه More را انتخاب کنید و به تنظیمات > شماره‌های مسدود شده بروید، اکنون تنظیمات Unknown را انتخاب کرده و آن را روشن کنید.

پس از روشن شدن این تنظیم، دیگر هیچ تماسی از شماره تلفن های ناشناس دریافت نخواهید کرد، این تنظیم همیشه می تواند با دنبال کردن مراحل بالا دوباره خاموش شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید