نیسان GT-R 2024 رونمایی شد

    کد خبر :967207
نیسان GT-R 2024

شرکت نیسان به تازگی از محصول جدید خود که در واقع نسخه 2024 خودرو ریسینگ GT-R است، رونمایی به عمل آورد. مدلی که در طراحی ظاهری تغییرات محدودی داشته و چندان نباید آن را مدلی متفاوت دانست.

بازتاب-این خودروساز ژاپنی مدلی را معرفی کرد که شامل چند نسخه محدود همچون GT-R Premium edition T-spec و GT-R NISMO Special edition می‌شود. GT-R Premium edition T-spec جدید در بهار راهی بازار خواهد شد و مدل GT-R NISMO Special Edition در تابستان به فروش می‌رسد.

نیسان GT-R با «تحول به سمت لذت رانندگی نهایی» به عنوان کانسپتی نوآورانه، همچنان به ارتقای جایگاه خود به عنوان یک خودروی اسپرت پیشرو ادامه می‌دهد. مدل‌های جدید سطح بعدی تعادل بین سرعت و کیفیت سواری را نشان می‌دهند. تنیسان بیان داشت: “مدل‌های جدید با طراحی جدید جلوپنجره، فناوری‌های پیشرفته مهارتی، اوج GT-R R35 را به نمایش می‌گذارد.”

نیسان GT-R 2024

این مدل‌ها دارای آیرودینامیک بهبود یافته و کیفیت سواری پیشرفته هستند. با حفظ اسب بخار، سر و صدا و ارتعاش کاهش یافته، صدا به دقت تنظیم شده است تا راحتی همچون هواپیما را رقم زند.

T-spec نمایانگر فلسفه GT-R برای رهبری و شکل دادن به زمان است و از کلمات ترند و کشش الهام گرفته شده است. GT-R T-spec برای همیشه جلوتر از زمان و رانندگی با چسبندگی قوی روی زمین ساخته شده است. نیسان GT-R Premium edition T-spec اکنون به سیستم تعلیق و ترمزهای دیسکی کربنی مجهز شده که لذت یک سواری نرم و هندلینگ پاسخگو را به ارمغان می‌آورد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت نیسان مراجعه کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید