رنو مگان RS Ultime با طراحی هیجان انگیز معرفی شد

    کد خبر :967211
مگان RS Ultime

شرکت رنو به تازگی از محصول اسپرت جدید خود تحت عنوان مگان RS Ultime رونمایی کرد، خودرویی هاچ بک که دارای طراحی اسپرت بوده و مشخصات فنی قابل توجهی برای قرار گرفتن در پیست مسابقه دارد.

رنو در حال عرضه نسخه Ultime مگان RS با نام رنو مگان RS Ultime است و این خودرو تنها 1976 دستگاه آن به تولید خواهد رسید. رنو Megane RS Ultime جدید در اطراف مگان RS Trophy ساخته شده و با طراحی منحصر به فردی همراه است.

مگان RS Ultime

مگان R.S. طراحی انحصاری Ultime دارای ویژگی‌های بصری رنو اسپرت، از جمله الماس دوتایی و گرافیک‌های خاص با الهام از لوگوی جدید رنو است. نوارها روی سقف و کاپوت، سپر عقب، درها و گلگیرها هستند. آنها مشکی مات بوده تا با چهار رنگ بدنه موجود هماهنگی داشته باشند: خطوط مشکی ستاره‌ای به زیبایی با هم ترکیب می‌شوند، سفید مرواریدی جلوه بصری چشمگیری دارد، زرد سیریوس رنگ‌های نمادین رنو اسپرت را بازمی‌گرداند و نارنجی تونیک قدرتمند را شاهد هستیم.

مگان RS Ultime

از آنجایی که رنو اسپرت سال 1976 تاسیس شد، این مدل هم به همین تعداد تولید می‌شود. مگان R.S. بدنه Ultime دارای گل‌گیرهای جلو 60 میلی‌متری و عقب 45 میلی‌متری پهن‌تر، دریچه‌های هوای جانبی، R.S. چراغ‌های جلو ویژن، اگزوز مرکزی، آنتن باله کوسه، اسپویلر و دیفیوزر عقب است. بسیاری از جزئیات این سری محدود اکنون مشکی هستند که باید به لوگوها، دستگیره‌های درها، قاب پنجره‌ها، رینگ، درپوش گل‌گیرها، دیفیوزر عقب و تیغه فرمول 1 روی سپر جلو، که با روکش براق عرضه می‌شود.

مگان جدید بزودی به مشتریان ارائه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رنو مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید