انتشار تصویر رندر پورشه باکستر الکتریکی

    کد خبر :966589

پورشه  718 Boxster و Cayman خودروهای رده پایه این برند آلمانی برای افرادی هستند که خواهان تجربه‌ای هیجان انگیز بوده اما نمی‌خواهند هزینه بالایی همچون سری 911 پرداخت کنند.

بازتاب-گفته می‌شود نسل بعدی این مدل‌ها به جای موتورهای احتراقی، از پیشرانه الکتریکی نیرو می‌گیرند. پورشه باکستر و کیمن الکتریکی را طی کنفرانس سالانه این خودروساز در سال 2022 معرفی کرد. اولین مدل از این مدل‌های جدید در سال 2025 عرضه می‌شود. این برند چیزی از خودروهای فعلی به مدل‌های نسل بعدی نمی‌گوید.

بر اساس تصاویر جاسوسی، به نظر می‌رسد باکستر جدید ظاهری هیجان انگیزتر از نسل‌های قبلی دارد. هنوز هم شباهتی به خودروهای قبلی وجود دارد، اما خطوط به خودرو ظاهر عمومی کمتری می‌دهد. پیشتر این رندر توسط یکی از هنرمندان Motor1.com ارائه شد.

بخش پایین قسمت جلو دارای نوارهایی است و دریچه‌ها می‌توانند در زمانی که هوای اضافی لازم نیست بسته شوند. خودروهای برقی مانند وسایل نقلیه احتراقی نیازهای خنک کننده ندارند. نگه داشتن دهانه بزرگ به Boxster جدید اجازه می‌دهد تا ظاهری اسپرت سنتی را حفظ کند.

پورشه باکستر

چراغ‌های جلو LED دارای خطوط تیز هستند. در لبه‌های بیرونی دهانه‌های کوچک و عمودی وجود دارد. نسبت‌های کلی باعث می‌شود که Boxster EV به دلیل فضای بین صندلی‌ها و اکسل عقب همچنان دارای یک موتور در وسط به نظر برسد. ممکن است افرادی را که مدل جدید را شاهد هستند اما متوجه وجود یک پیشرانه جدید نمی‌شوند، فریب دهد.

با تمام این اوصاف طراحی کاملا جدیدی در کار خواهد بود اگر پورشه این سبک ظاهری را به کار گیرد. پورشه باکستر نسل بعدی الکتریکی خواهد بود و با ظواهری جذاب‌تر از راه می‌رسد. اطلاعات دقیقی در دست نیست و باید منتظر ماند تا برند آلمانی مشخص شود برنامه آن چیست. همانطور که گفته شد، پورشه درصدد بوده سال 2025 این مدل تولیدی را روانه بازار کند و نباید انتظار عرضه زودهنگام داشت.

جزئیات بیشتر در آینده منتشر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید