پورشه پانامرا 2024 از راه رسید

    کد خبر :1035115
پانامرا 2024

شرکت پورشه به تازگی مدل جدید پانامرا را به عنوان پانامرا 2024 معرفی کرد که در نوع خود یک مدل بروز شده با قابلیت‌های جذاب است.

بازتاب- اولین رونمایی رسمی پورشه پانامرا به روز شده برگزار شد، اما این خودرو قبلاً در تصاویر باکیفیتی لو رفته است. پانامرا 2024 یک سپر جلو متفاوت با ورودی هوای بلند و باریک دریافت می‌کند که در امتداد لبه‌های آن عناصر تزئینی نقره‌ای وجود دارد.

این خودرو همچنین چراغ‌های جلوی جدیدی با چهار عنصر LED متمایز در هر کدام و فناوری اختصاصی HD Matrix پورشه دریافت خواهد کرد. یک نوآوری در کابین سه صفحه نمایش در نسخه برتر مانند کاین جدید است. سوئیچ حالت گیربکس به روی فرمان منتقل شده که فضای بیشتری را در کنسول مرکزی آزاد می‌کند.

 

پانامرا 2024

 

نور اتمسفر تغییر کرده، که اکنون در امتداد کل پنل جلو کشیده شده و روکش صندلی‌ها هم در جلو و هم در عقب تغییر کرده است. از نظر فناوری، مشخص است که نسخه پلاگین هیبریدی دارای یک موتور الکتریکی خواهد بود که در کنار جعبه دنده اتوماتیک ادغام شده است. ظرفیت باتری کششی 25.9 کیلووات ساعت خواهد بود و خود خودرو دارای یک شارژر داخلی با ظرفیت 11 کیلووات خواهد بود.

شرکت پورشه اطلاعات بیشتری ارائه نداد و باید منتظر ماند تا تاریخ عرضه و قیمت مشخص شود. برند آلمانی همیشه در تلاش بوده سبد محصول خود را با اتومبیل‌های جذابی همراه سازد و به دنبال آن است تا مدل‌های مدرنی را روانه بازار کند. پانامرا جدید دارای فناوری‌های گسترده بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند.

 

پانامرا 2024

 

خودرو از طراحی کاین جدید برخوردار بوده و پیشرانه هیبریدی شامل آن شد تا عملکرد سریعی از خود نشان دهد. مشخص نیست در چه تاریخی باید شاهد عرضه این مدل جذاب پورشه باشیم که آوازه بلندی دارد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی به سایت شرکت پورشه مراجعه کنید. پورشه جدید بزودی راهی بازارا ایالات متحده و دیگر نقاط خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید