رونمایی پژو از کانسپت Inception

    کد خبر :966117

شرکت پژو در جریان رویداد CES 2023 از کانسپت خودرو جدید خود با نام Inception رونمایی کرد. مدلی که نمونه طراحی محصولات آینده این خودروساز است.

بازتاب-گفته می‌شود پژو طراحی کانسپت Inception را در خودروهای 2025 به بعد مورد استفاده قرار خواهد داد. البته این بدان معنا نیست از سال 2025 شاهد خودروهایی کاملا شبیه به Inception هستیم، بلکه الگوبرداری خواهد داشت.

کانسپت Inception

همچون سایر خودروهای روز دنیا با مدلی کاملا الکتریکی رو به رو هستیم که بردی 795 کیلومتری دارد. این خودرو در کمتر از 3 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت رسیده و یک خودرو چهارچرخ محرک است. اگرچه پژو سعی دارد در بسیاری از محصولات آینده چنین ویژگی‌هایی را به کار گیرد. از طراحی این خودرو باید به فرمان عجیب مستطیل شکل اشاره کرده که چهار حفره در آن به کار گرفته شده و این طراحی را پژو هایپراسکوئر می‌نامد.

کانسپت Inception پژو زیبا و مدرن

کانسپت Inception

مشخص نیست پژو آیا این طرح فرمان را در نمونه‌های تولیدی به کار می‌گیرد یا خیر اما طراحی جدید می‌تواند بسیار جذاب باشد. در جای دیگر پژو می‌گوید که موقعیت رانندگی جدیدی ایجاد کرده‌اند و همه جا شیشه گذاشته شده، شیشه‌هایی با الهام از شیشه روی کلاه فضانوردان به کار گرفته شد. داشبورد را هم خلاص کردند و همه چیز را کمی پایین تر گذاشتند. شما قرار است در این ماشین غوطه ور شوید، در دنیای بیرون از آن غوطه ور شوید.  در قسمت سرعت سنج شاهد بخشی هستیم دایره‌ای که روی آن اطلاعاتی درج شده است.

کانسپت Inception

در بحث طراحی نیز شاهد مدلی هستیم که برگرفته از خودروهای آینده‌نگرانه است.البته امضای پژو در طراحی همچون چراغ‌های جلو در این مدل نیز دیده می‌شود. اطلاعات بیشتری از سوی پژو ارائه نشد و خودرو همانطور که از سوی شرکت پژو اعلام شده، سال 2025 نمونه‌هایی تولیدی با بهره‌گیری از طراحی آن راهی بازار می‌شوند.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت شرکت پژو مراجعه کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید