از کانسپت GV80 کوپه جنسیس رونمایی شد

    کد خبر :985743
کانسپت GV80

جنسیس از یک خودروی کانسپت جدید به نام جنسیس GV80 کوپه رونمایی کرده و به گونه‌ای طراحی شده که به ما ایده دهد شاسی بلند جدید این شرکت را می‌دهد که در آینده نزدیک از راه خواهد رسید.

بازتاب- این خودروی کانسپت جدید جنسیس روز گذشته رونمایی شد و به گونه‌ای طراحی شده است که یک SUV اسپرت و در عین حال کاربردی است. کانسپت کوپه GV80 با چهار سرنشین تجربه جدیدی به برند جنسیس ارائه می‌دهد. با نشان دادن تضادها و کنار هم قرار گرفتن در پارامترهای اسپرت و ظرافت در فلسفه طراحی جنسیس، بر دوگانگی برند تأکید دارد.

کانسپت GV80

کانسپت GV80 کوپه با الهام از کانسپت X Speedium Coupe که سال گذشته در نیویورک رونمایی شد، کاربردی بودن یک SUV لایف استایل را با پویایی یک خودروی اسپرت ترکیب می‌کند. این یک بیانیه بصری است که آرزوهایی را برای یک مدل احساسی‌تر، عملکرد محور و پیش نمایشی از برنامه‌های آینده Genesis به اشتراک می‌گذارد.

کانسپت GV80

لوک دانکرولکه، مدیر خلاقیت گروه هیوندای، بیان داشت: «در آغاز، برند جنسیس شروع به ساخت سدان‌های لوکس کرد که به مدل‌های G70، G80 و G90 تبدیل شدند. در طول هفت سال گذشته، ما مدل‌های لایف استایل بیشتری را به مجموعه اضافه کرده‌ایم، مانند GV80 و GV70  شاسی بلند. اکنون ما با خودروهای احساسی‌تری که عملکرد جنسیس و ویژگی‌های پویایی آن را ارتقا می‌دهند، تلاش می‌کنیم.»

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت جنسیس مراجعه کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید