مرسدس CLA کانسپت 2024 رونمایی شد

    کد خبر :1019415
مرسدس CLA کانسپت

شرکت مرسدس در نمایشگاه خودرو مونیخ از مرسدس CLA کانسپت 2024 رونمایی کرد. خودرویی با فناوری‌های روز دنیا و طراحی آینده‌نگرانه که مسافت طولانی بیش از 766 کیلومتری را می‌تواند بپیماید.

بازتاب-

قلب صنعت خودرو در نمایشگاه مونیخ می‌تپد. این رویداد که یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تجاری جهان بوده، میزبان ده‌ها برند و طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه، از خودروهای سواری گرفته تا خودروهای تجاری و همچنین مفاهیم و فناوری‌های مبتنی بر وسیله نقیله است. مرسدس، یکی از برندهای شرکت کننده در این رویداد، در آستانه نمایشگاه مونیخ از کانسپت الکتریکی CLA رونمایی کرد.

به گزارش Carscoops که انگشت خود را روی نبض دنیای خودرو نگه می‌دارد، مرسدس در آستانه نمایشگاه مونیخ از کانسپت الکتریکی CLA رونمایی کرد. این کانسپت یک کوپه چهار در براق با قسمت جلویی دماغ کوسه‌ای است. این خودرو دارای یک جلوپنجره کاملا محصور و روشن و همچنین چراغ‌های جلوی متمایز بوده که لوگو ستاره مرسدس را نشان می‎‌دهد.

 

مرسدس CLA کانسپت

 

کانسپت CLA دارای شیشه جلو شیب‌دار، سقف منحنی و فاصله بین دو محور بلند است. این امر باعث می‌شود خودرو برای سرنشینان عقب جادارتر شود. دستگیره‌های دربها مخفی هستند و چرخ‌ها بزرگ به نظر می‌رسند. قسمت عقب خمیده بوده و سقف شیشه‌ای دارای ستاره‌هایی است که روشن می‌شوند. زیر پوست، CLA کانسپت از یک پیشرانه الکتریکی دو موتوره استفاده شد که 201 اسب بخار قدرت و 229 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

بسته باتری در زیر خودرو قرار دارد و مرکز ثقل پایینی به خودرو می‌دهد. مرسدس می‌گوید که این کانسپت با یک بار شارژ مسافتی بیش از 766 کیلومتری دارد. علاوه بر طراحی شیک و برد الکتریکی چشمگیر، CLA Concept از تعدادی فناوری پیشرفته نیز بهره می‌برد. از جمله این سیستم‌ها می‌توان به سیستم رانندگی خودکار سطح 2، نمایشگر هدآپ و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش بزرگ اشاره کرد.

 

مرسدس CLA کانسپت

 

مرسدس CLA کانسپت هنوز یک خودروی تولیدی نیست، بنابراین برای خرید در دسترس قرار نمی‌گیرد. انتظار داریم مدل تولیدی در سال 2024 روتمایی و عرضه شود. مرسدس هنوز قیمت مدل تولیدی را اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود که مشابه کلاس CLA فعلی باشد و از حدود 33000 تا 50000 دلار شروع شود.

بنابراین باید تا زمان رونمایی نسخه تولیدی منتظر ماند و مشخص شود برنامه شرکت چیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید