یانگ وانگ U9 ابراتومبیل برقی BYD بزودی از راه می رسد

    کد خبر :1052884
یانگ وانگ U9

BYD در حال آماده شدن برای رونمایی از مدل سوپراسپرت الکتریکی موردانتظار خود، یانگ وانگ U9، در 25 فوریه یا 6 اسفند است.

بازتاب-با شتاب خیره کننده از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در کمتر از 2.0 ثانیه، این نیروگاه الکتریکی قرار است استانداردهای عملکردی در صنعت خودرو را بازتعریف کند. YangWang U9 جدیدترین افزوده شده به برند برقی BYD، یانگ وانگ، پس از موفقیت نسل قبلی خود، یانگ وانگ U8 شاسی بلند است. U8 که در ژانویه سال گذشته عرضه شد، توجه قابل توجهی را به خود جلب کرد و آمار فروش قابل توجهی را در چین مشاهده کرد.

با یو 9، BYD قصد دارد موقعیت خود را در بازار خودروهای برقی مستحکم‌تر کند و ترکیبی از فناوری‌های پیشرفته و عملکرد هیجان انگیز را به مصرف کنندگان ارائه دهد. با چنین قدرت عظیمی که در اختیار دارد، U9 از حداکثر سرعت 300 کیلومتر در ساعت برخوردار بوده و حضوری چشمگیر در جاده‌ها دارد. نکته قابل توجه این بوده که این خودرو به باتری بلید BYD مجهز شده که دارای ترکیب شیمیایی LFP بوده که ذخیره انرژی قابل اعتماد و کارآمد را تضمین می‌کند.

یانگ وانگ U9

U9 که بر روی پلتفرم جدید e4 ساخته شده، دارای طراحی کوپه دو در براق با ابعاد قابل مقایسه با خودروهای لوکس مشهوری مانند آئودی A4 و BMW سری 5 است. درهای قیچی اسپورت و اسپویلرهای اختیاری فیبر کربنی عقب، U9 زیبایی اسپرت و آینده‌نگر را به نمایش می‌گذارد که جوهر رانندگی با عملکرد بالا را به تصویر می‌کشد.

در داخل، YangWang U9 تجربه رانندگی مجلل و همه جانبه‌ای را با کابینی جادار که با حاشیه فیبر کربن و پوشش کامل جیر تزئین شده، ارائه می‌دهد. کابین خلبان با چیدمان متقارن مشخص می‌شود و دارای صفحه نمایش دوگانه برای سرگرمی راننده و سرنشین است. علاوه بر این، خودرو به صندلی‌های اسپرت یکپارچه چند منظوره مجهز شده که راحتی و پشتیبانی مطلوب را در هنگام رانندگی با روحیه فراهم می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید