نسل جدید هیوندا آزرا معرفی شد

    کد خبر :948372

هیوندا به تازگی نسل جدید آزرا را معرفی کرد. مدلی که به عنوان گرنجور هم شناخته شده و از طراحی کاملا متحول شده با جدیدترین فناوری‌ها برخوردار است. همچنین شامل پیشرانه جدیدی هم می‌شود.

بازتاب-‌‌هیوندای از سدان پرچمدار جدید خود با نام هیوندای گرنجور را رونمایی کرد، این خودرو با طراحی جدید و فاصله بین دو محور طولانی‌تر از مدل‌های قبلی عرضه می‌شود. هیوندای هنوز جزئیاتی در مورد عملکرد این خودرو فاش نکرده است و انتظار داریم بزودی اعلام شود.

نسل جدید هیوندا آزرا معرفی شد-1

طراحی بیرونی آزرا کاملاً جدید بوده و از مدل‌های قبلی الهام گرفته و دارای فلسفه هیوندای موتور برای انعکاس گذشته خود و تعیین مسیری برای آینده استفاده می‌کند. یکی از برجسته‌ترین جنبه‌های این مدل حجم خالص و حس عالی نسبت‌ها است که ویژگی‌های استایل پریمیومی و پویا را متعادل می‌کند. Grandeur دارای چراغ جلو و عقب پیوسته باریک بوده و جلوپنجره الماس گون با دو چراغ مستطیلی بزرگ دارد.

نسل جدید هیوندا آزرا معرفی شد-2

طراحی این مدل بیشتر شبیه به یک لیموزین بوده تا سدان ساده. در فضای داخل کابین نیز دو صفحه نمایش بزرگ را برای پشت آمپر و سیستم سرگرمی شاهد هستیم. فلسفه طراحی داخلی هم بیشتر برگرفته از مدل‌های لوکسی چون جنسیس است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند هیوندا اطلاعاتی نظیر قیمت، تاریخ عرضه و مشخصات فنی را اعلام کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید