منهارت و معرفی اینفرنو G 800 یک جی کلاس تیونینگ شده

    کد خبر :948881
اینفرنو G 800

منهارت شاسی بلند مرسدس AMG G63 را خریداری کرده و با ارتقای آن، این خودرو محصول جدیدی را تحت عنوان اینفرنو G 800 رونمایی نمود. شاسی بلند وحشی که قدرت بالایی داشته و از نظر ظاهری هم ارتقا یافت.

بازتاب-‌‌ منهارت اینفرنو G 800 با قدرت 800 اسب بخار یا حدود 798 اسب بخار و همچنین با گشتاور 863 پوند بر فوت عرضه می شود. اینفرنو G 800 تنها چیزی است که از متخصصان تیونینگ ما در سرتاسر جهان انتظار دارید. ماستودنت همانند G 700 درمان می‌شود، اما با ارتقاء عملکرد توربوی پیشرفته‌اش، حتی بالاتر می‌رود. 585 اسب بخار اصلی و گشتاور 850 نیوتن متر اکنون 809 اسب بخار و 1170 نیوتن متر است. ارتقاء عملکرد با یک سیستم اگزوز فولاد ضد زنگ جدید با کنترل سوپاپ و لوله های پایین بدون مبدل های کاتالیزوری همراه است.

منهارت و معرفی اینفرنو G 800 یک جی کلاس تیونینگ شده-1

نمای بیرونی دارای کیت بدنه کربنی با کیفیت بالا از TopCar Design در کنار مجموعه ای از فنرهای پایین آورنده H&R است که وضعیت خودروی قدرتمند AMG را بهبود می بخشد. چرخ‌های منهارت Forged Line طلایی و مجموعه عکس برگردان با امضای ما بسته‌بندی کامل بیرونی را به پایان می‌رسانند.

منهارت و معرفی اینفرنو G 800 یک جی کلاس تیونینگ شده-2

برای علاقه مندان، ما همچنین یک داخلی روکش شده و متناسب با طراحی بیرونی G 63 ارائه می دهیم. رنگ های طلایی و مشکی در سرتاسر فضای داخلی نصب شده و با آلکانترا یا چرم سوراخ دار ترکیب شده است. اگر طرح دیگری را ترجیح می دهید، پس این احتمالاً ممکن است. شما این آزادی را دارید که طرح مورد نظر خود را ارائه دهید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید