اشکودا Enyaq RS iV با قدرت عملکرد بالا معرفی شد

    کد خبر :949114

شرکت اشکودا به تازگی از محصول الکتریکی قدرتمند Enyaq RS iV خود رونمایی کرد. مدلی که طراحی جسورانه ای داشته و با جدیدترین فناوریها همراه است تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

بازتاب-‌‌ یکی دیگر از خودروهای الکتریکی قدرتمند در خط تولید اشکودا ظاهر شده است – Enyaq RS iV. نسخه برتر کراس اوور برقی انیاق، مانند کوپه انیاک RS iV، دو موتور الکتریکی با مجموع قدرت 300 اسب بخار دریافت کرد. و سیستم تمام چرخ محرک. برد چرخه WLTP بیش از 500 کیلومتر است.

اشکودا Enyaq RS iV با قدرت عملکرد بالا معرفی شد

Enyaq RS iV جدید تنها در 6.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و به حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت می‌رسد، 20 کیلومتر در ساعت سریع‌تر از سایر نسخه‌های Enyaq iV. این خودرو از یک باتری کششی 82 کیلووات ساعتی تغذیه می‌کند و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و به آن اجازه می‌دهد تنها در 36 دقیقه از 10 تا 80 درصد شارژ شود.

Enyaq RS iV جدید هیچ تفاوت اساسی در ظاهر نسبت به نسخه معمولی ندارد و طراحان اشکودا بر ظاهر اسپرت‌تر با درج‌های متضاد مشکی با روکش براق تاکید کردند. در فضای داخلی نیز تغییرات عمده ای رخ نداد. رنگ مشکی بر طراحی داخلی که می تواند تا پنج سرنشین را در خود جای دهد، غالب است. با پرداخت هزینه می توانید سقف پانوراما مشکی با سانروف سفارش دهید. این خودرو در حال حاضر در پایه، دارای نورپردازی کامل LED و کنترل آب و هوای سه منطقه ای و همچنین سیستم های ایمنی فعال و غیرفعال پیشرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید