جیلی Geometry G6 سدان الکتریکی خوش قیمت

    کد خبر :947737
جیلی Geometry G6

در چین، پیش فروش سدان الکتریکی جدید جیلی Geometry G6 آغاز شده است، این خودرو قبلاً در سایت های نمایندگی های محلی ظاهر شده بود. قیمت‌ از 21200 تا 24300 دلار متغیر است و از این رو باید Geometry G6 را یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین سدان‌های تمام الکتریکی دانست.

بازتاب-‌‌از نظر فنی، Geometry G6 یک مدل نسبتاً ساده است: تنها یک موتور الکتریکی در محور جلو وجود دارد که 204 اسب بخار قدرت دارد. برد کروز، بسته به ظرفیت باتری کششی، 480 یا 620 کیلومتر است.

جیلی Geometry G6 سدان الکتریکی خوش قیمت

در این عکس ها برای اولین بار نمای بیرونی و داخلی خودرو را به صورت زنده مشاهده می کنید. در مورد اول، توجه به پنهان شدن در دو دسته جلب می شود، در دومی – یک صفحه نمایش بزرگ با قطر 14.6 اینچ که روی پانل جلویی نصب شده است. صفحه ابزار مجازی روی یک صفحه نمایش 10.2 اینچی “نقاشی” شده است. نور اتمسفر نیز وجود دارد، اما تنها یک رنگ وجود دارد، آبی.

برای سفارش، دو گزینه برای طراحی رنگ داخلی در دسترس است، با حاشیه های صورتی و سبز. در پس زمینه داخلی های معمولی سیاه / خاکستری / سفید، این اصلی به نظر می رسد.

Geometry G6 یکی از اولین خودروهای الکتریکی جیلی است که از سیستم عامل Huawei HarmonyOS استفاده می کند. به همین دلیل، تلفن ویدیویی، کنترل صوتی با استفاده از دستیار مجازی، به روز رسانی سیستم عامل از طریق هوا پشتیبانی می شود. همچنین کاربر می تواند اپلیکیشن های مختلفی را از کاتالوگ برند هواوی نصب کند. البته، شما نمی توانید با چنین پولی یک خلبان خودکار بگیرید، اما تعدادی دستیار وجود دارند که با سطح دوم استقلال مطابقت دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید