سدان جذاب BYD مدل یانگ وانگ U7 معرفی شد

    کد خبر :1047410
یانگ وانگ U7

خودروساز چینی BYD اولین سدان الکتریکی زیربرند لوکس یانگ وانگ خود با نام U7 را رونمایی کرد. U7 یک سدان برقی شیک با قدرت کلی بیش از 1000 اسب بخار است.

بازتاب-محصول جدید به مجموعه رو به رشد BYD اضافه می‌شود که اکنون تولید کننده پیشرو EV در سطح جهان است. BYD اخیراً در فروش جهانی خودروهای برقی از تسلا پیشی گرفت. U7 یک پرچمدار ارائه شده توسط BYD بوده و قیمت بالایی دارد.

در سال 2023، شرکت BYD بیش از 1.6 میلیون خودروی برقی فروخت که نشان دهنده افزایش 73 درصدی نسبت به سال قبل است. هنگامی که خودروهای هیبریدی پلاگین یا به اصطلاح خودروهای انرژی جدید در ترکیب گنجانده شوند، فروش BYD در سال 2023 از 3 میلیون دستگاه فراتر رفت. BYD همچنین اخیراً شاسی بلند الکتریکی Song L را در حالی که همچنان به بازارهای جدید گسترش پیدا می‌کند را معرفی کرده است. Song L رقیب تسلا مدل Y بوده و قیمت آن از 27000 دلار شروع می‌شود.

یانگ وانگ U7

خودرو Song L بردی در حدود 662 کیلومتر (CLTC) دارد. Song L در سه روز اول ورود به بازار بیش از 8000 سفارش ثبت کرد. برند فرعی یانگ وانگ در سال 2022 عرضه شد و تمام مدل‌های جدید این برند براساس پلتفرم جدید e4 این شرکت ساخته خواهند شد. در ماه سپتامبر، یانگ وانگ شاسی بلند U8 آفرود NEV را با قیمت اولیه 150000 دلار رونمایی کرد. این خودرو آفرود برای مقابله با سخت‌ترین زمین‌ها طراحی شده و دارای توان خروجی 1200 اسب‌بخار، چرخشی مشابه تانک و تثبیت باد کردن لاستیک‌ها و برخی دیگر است. U8 دارای ویژگی منحصر به فرد Float Mode بوده که به خودرو اجازه می‌دهد در مواقع اضطراری در آب حرکت کند.

BYD تصاویری از Yangwang U8 را در صفحه رسمی Weibo خود در تاریخ 10 ژوئیه به اشتراک گذاشت. سبک طراحی آن ترکیبی از U9 و سبک خانوادگی است. مانند U9 دارای چراغ‌های جلو و LiDAR در سقف است و همچنین دارای سیستم ورودی هوای بزرگ و رکاب‌های جانبی فیبر کربنی است. پلتفرم e4 با 1000 اسب بخار توسط Yangwang به عنوان هدف از بین بردن محدودیت عملکرد خودروها با طراحی آیرودینامیک معرفی شده است.

یانگ وانگ U7 حدود 140000 دلار قیمت خواهد داشت اما جزئیات کامل عرضه در حال حاضر وجود ندارد. همچنین انتظار می‌رود U7 در بازارهای خارج از کشور در خارج از چین جای بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید