مازراتی گرن توریسمو 2024 معرفی شد، غرش اسب ایتالیایی

    کد خبر :975148
گرن توریسمو 2024

شرکت مازراتی به تازگی از مدل 2024 کوپه اسپرت گرن توریسمو رونمایی کرده که در کنار تغییر استایل، دارای مشخصات فنی و قیمت جدید است.

بازتاب-گرن توریسمو 2024 در چند تریم به فروش خواهد رسید که از جمله باید به Modena  با قیمت 174 هزار دلار و تریم Trofeo با قیمت 205 هزار دلار اشاره کرد. یک نسخه تمام الکتریکی هم به نام Folgore وجود دارد که انتظار داریم بیش از تریم Trofeo یعنی 205 هزار دلار باشد.

همانطور که گفته شد، طراحی گرن توریسمو  2024 شباهت‌هایی با مدل قبلی دارد، اما تمام پنل‌های بدنه تغییر کرده و دارای بخش جدید “Cofango” است که کاپوت و گلگیرهای جلو را در یک عنصر ترکیب می‌کند. از نظر بصری، سه نسخه نیز تفاوت‌های مشخصی در رنگ های تزئینی و لوگو دارند. Folgore دارای حاشیه‌های مشکی براق و لوگو مسی تیره است، در حالی که Trofeo دارای حاشیه فیبر کربنی و لوگو کرومی براق شده با خطوط قرمز است. Modena دارای جلوپنجره مشکی با حاشیه کرومی و نوارهای مشکی براق برای لوگو است.

 گرن توریسمو 2024

در کابین داخلی هم بروزرسانی صورت گرفته که علاوه بر صندلی‌های آلکانترا و چرمی جدید، باید به داشبوردی با نمایشگر بزرگ اشاره کرد، نمایشگری که سیستم سرگرمی داشته و بخش تنظیم سیستم تهویه نیز به صورت نمایشگر دیجیتالی درآمده است. پشت آمپر نیز یک نمایشگر دیجیتالی بوده و فضای داخلی این خودرو را مدرن جلوه می‌دهد.

هر یک از تریم GranTurismo یک پیشرانه منحصر به فرد دارد که Folgore با موتورهای الکتریکی خود برجسته می‌شود. هر دو مدل Modena و Trofeo از یک موتور V6 Nettuno با توربوشارژ دوقلو قدرت گرفته که در واقع این پیشرانه در سوپراسپرت مازراتی به نام MC20 هم پیدا می‌شود.

گرن توریسمو 2024

در گرن توریسمو جدید، پیشرانه 489 اسب بخار و 600 نیوتن متر گشتاور در تریم مودنا تولید می کند. این موتور در Trofeoبیش از  550 اسب بخار و 650 نیوتن متر تولید می‌کند. Folgore قدرت 750 اسب بخار  و 1350 نیوتن متر داشته که از سه پیشرانه الکتریکی به دست می‌آید.

گرن توریسمو 2024

GranTurismo جدید در سه ماهه دوم سال 2023 با تریم Modena و Trofeo عرضه شده و نسخه الکتریکی تاریخ عرضه مشخصی ندارد.  بود و Folgore برقی در تاریخ بعدی در دسترس خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید