چری با Omoda 5 وارد بازار انگلستان می‌شود

    کد خبر :974997
چری

چری قصد دارد بزودی با خودرویی از زیربرند Omoda، به بازار انگلستان ورود پیدا کند. این خودرو چیزی نیست جز Omoda 5 که از طراحی و ویژگی‌های مدرنی بهره می‌برد.

بازتاب-این خودروساز چینی در حال حاضر طیف گسترده‌ای از خودروهای ICE، هیبریدی و الکتریکی مقرون به صرفه را در چین عرضه می‌کند. این کمپانی همچنین با جگوار لندرور قرارداد سرمایه‌گذاری مشترک داشته و چری مسئول تولید لندروور دیسکاوری اسپورت، رنج روور ایووک، جگوار XF و جگوار XE برای بازار داخلی چین است.

Omoda به‌عنوان یک برند پریمیوم‌تر از چری به بازار عرضه می‌شود و مدل 5 اولین مدل آن است. این خودرو از اوایل سال 2024 راهی بازار بریتانیا خواهد شد. این مدل در قالب‌های ICE، PHEV و EV کامل با قیمت حدود 45000 پوند (54290 دلار) به فروش می‌رسد.

چری

نسخه الکتریکی Omoda 5 بر اساس گزارش‌ها از یک بسته باتری 64 کیلووات ساعتی با قدرت 198 اسب بخار قدرت می‌گیرد. برد حرکتی آن به بیش از 480 کیلومتر خواهد رسید. در فضای داخلی، داشبورد Omoda 5 تحت سلطه یک جفت صفحه نمایش 10.25 اینچی قرار دارد. همچنین از Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی کرده و شامل پد شارژ بی سیم به صورت استاندارد می‌شود. Omoda 5 گذشته از آن دارای صندلی‌های چرمی با قابلیت گرمکن و سردکن است و کروز کنترل تطبیقی با حفظ بین خطوط شامل آن شد. گذشته از آن سانروف و برخی قابلیت‌های رفاهی دیگر هم دارد.

بدون شک Omoda 5 روی کاغذ مشخصات جذابی دارد اما مشخص نیست مشتریان تمایلی به خرید آن دارند یا خیر. مطمئناً جالب خواهد بود که ببینیم مدل‌های نسبتاً ناشناخته چینی در اروپا چگونه عمل می‌کنند، به طوری که مدل‌هایی مانند Ora Funky Cat و BYD Atto 3 نیز امسال در بریتانیا به فروش می‌رسند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید