انتشار تصویر رندر نسل جدید مازراتی گرن توریسمو

  • خودرو
  • جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۸:۰۶
    کد خبر :900407

نسل جدید مازراتی گرن توریسمو در راه است و با توجه به چیزی که تاکنون در پروتوتایپ‌های استتار شده دیده‌ایم، به نظر می‌رسد باید منتظر کوپهٔ جذابی باشیم. البته به‌طورکلی، مازراتی در زمینهٔ طراحی‌های جذاب سابقهٔ خوبی دارد.

«بازتاب»حال بر اساس تیزرها و تصاویر جاسوسی، رندری از گرن توریسموی جدید طراحی شده که می‌تواند پیش‌نمایشی را از آن ارائه کند. این رندر که نفوذ سوپرکار MC20 به‌وضوح در آن دیده می‌شود، خودرویی با چراغ‌های جلوی کوچک‌تر، گلگیرهای برجسته و جلوپنجره‌ای تهاجمی را به تصویر کشیده که به‌طورکلی ظاهر خوبی دارد.

اغلب رندرها روی تصاویر جاسوسی شکل می‌گیرند و سعی می‌کنند به‌صورت دیجیتالی پوشش‌های استتاری را حذف کنند اما جالب اینکه این رندر از این طریق طراحی نشده و در عوض تصویری از MC20 را به‌عنوان پایه و اساس قرار داده است. بااین‌حال، این رندر با نگاه دقیقی به تصاویر جاسوسی طراحی شده و هرچند از لحاظ فنی صرفاً یک رندر خیالی است اما می‌تواند پیش‌نمایش دقیقی از نسل جدید کوپهٔ جذاب مازراتی باشد.

در همین حال، مازراتی هم اخیراً تیزری از نسخهٔ تمام الکتریکی گرند توریسموی جدید که فولگوره (Folgore) نام خواهد داشت را منتشر کرده است. در این تیزرها، خودرویی با بدنهٔ ساده و نوارهای خاکستری در عقب به همراه لوگوی بزرگ مازراتی در طرفین دیده می‌شود که نقش پوشش‌های استتاری را بازی می‌کند. این روکش هنوز هم جزئیات کوچک طراحی خودرو را پنهان کرده است و ازآنجایی‌که این خودرویی تمام الکتریکی است، احتمالاً ورودی‌های هوای آن با نسخه‌های بنزینی متفاوت خواهد بود. بااین‌حال، به‌طورکلی این تیزرها پیش‌نمایشی از مدل درون‌سوز را ارائه می‌کنند.

اما چه زمانی که پوشش‌های مزاحم کنار خواهند رفت؟ احتمالاً خیلی زود. نسل جدید گرن توریسمو در ابتدا قرار بود اواخر سال ۲۰۲۱ رونمایی شود اما بعداً تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد. انتظار می‌رود نسخهٔ بالا ردهٔ این خودرو به همان پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربوی MC20 مجهز شود که ۶۳۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. نسخهٔ تمام الکتریکی فولگوره هم در سال ۲۰۲۳ به بازار خواهد آمد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید