اولین خودرو کروک تمام برقی مینی معرفی شد

    کد خبر :975405
کروک تمام برقی

شرکت مینی به تازگی از اولین خودرو کروک تمام برقی خود رونمایی کرد. مدلی که تنها 999 دستگاه از آن تولید شده و به بازار اروپا خواهد رسید و از این تعداد 150 دستگاه به بازار انگلستان اختصاص دارد.

بازتاب-مینی این مدل را در دو رنگ نقره‌ای/مشکی یا سفید راهی بازار خواهد کرد. تمامی مدل‌ها حاشیه جلوپنجره، چراغ جلو، دستگیره درب برنزی رنگ دارند. شماره‌گذاری خاص هر نسخه روی رکاب خودرو نمایان است. این خودرو کوچک از یک موتور الکتریکی 135 کیلووات / 184 اسب بخار قدرت گرفته که ‌ی تواند تنها در 8.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتربرساعت دست یابد. مینی ادعا می‌کند که با یک بار شارژ برد 200 کیلومتری دارد. فضای صندوق باری این مدل 160 لیتر بوده و .تفاوتی با نسخه ساده مینی کروک ندارد.

رینگ‌ها 17 اینچی دو پر آلیاژ آلومینیومی هستند که دو رنگ نیز شامل آنها شده است. در داخل مینی کانورتیبل برقی می‌توانید گرمکن صندلی و قسمت پا قابل تنظیم را پیدا کنید، در حالی که فرمان از چرم ناپا پوشیده شده و قابلیت گرمکن دارد.

کروک تمام برقی

خدمات eDrive Mini در سیستم اطلاعات سرگرمی داخل خودرو گنجانده شده که نکات مصرف انرژی فعلی، برد و صرفه جویی در مصرف انرژی را به رانندگان ارائه می‌دهد. اینها در Mini Head-Up Display هم قابل مشاهده هستند. همچنین کروز کنترل فعال و فناوری دستیار رانندگی Mini هم تدارک دیده شد.

مینی کانورتیبل تمام الکتریکی از آوریل با قیمت 52500 پوند در بریتانیا قابل سفارش خواهد بود. Mini مطمئناً محدودیت‌ها را با محدوده خودروهای برقی خود کنار گذاشته است. با این حال، همانطور که در تابستان سال گذشته نشان داده شد، همچنان منتظر جزئیات بیشتر در مورد نوع احتمالی تولید کانسپت Aceman آن هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید