قاتل پرچمدار جدید سامسونگ در راه است

    کد خبر :1059851
قاتل پرچمدار جدید سامسونگ در راه است

در تابستان سال 2023 بودیم که سامسونگ گوشی گلکسی S23FE را به عنوان قاتل پرچمدار معرفی کرد و اکنون به دنبال نسل جدید آن است.

بازتاب-با نگاهی به Galaxy S23 FE، به نظر می‌رسد که S24 FE ممکن است در اواخر سال 2024 عرضه شود. با این حال، رسانه کره‌ای The Elec اکنون اشاره می‌کند که سامسونگ ممکن است این گوشی را خیلی زودتر از آنچه انتظار داریم عرضه کند.

آنها گزارش دادند که اجزای نمایشگر Galaxy S24 FE مانند IC درایور نمایشگر (DDI) قبلاً وارد تولید انبوه شده‌اند. گفته می‌شود حجم تولید بسیار زیاد است. بنابراین می‌توان انتظار داشت تعداد واحدهای مشابهی در قفسه‌ها وجود داشته باشد. این نشان می‌دهد که سامسونگ واقعاً سری FE خود را جدی می‌گیرد و انتظار دارد S24 FE بر اساس تحقیقات بازار خود عملکرد خوبی داشته باشد.

قاتل پرچمدار جدید سامسونگ در راه است

این رسانه همچنین خاطرنشان می کند که Galaxy S24 FE قرار است در تابستان امسال عرضه شود. صحبت از سازنده درایور نمایشگر Anapass شد، آنها عمدتا محصول خود را به سازندگان گوشی‌های هوشمند چینی عرضه می‌کنند. بر اساس برخی گزارش‌ها، Anapass در بازار T-con (کنترل‌کننده زمان) برای نمایشگرهای OLED سامسونگ، رتبه اول را از نظر سهم بازار دارد.

صحبت از حجم تولید مبهم S24 FE که توسط این رسانه گزارش شده، کمی مبهم است. در مقایسه، آنها قبلاً به همین میزان برای Galaxy S23 FE حدود سه میلیون اشاره کرده بودند. باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ چه زمانی گوشی جدید را معرفی خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید