نسل جدید تبلت آیپد اپل نزدیک است

    کد خبر :1059896
نسل جدید تبلت آیپد اپل در نزدیکی

انتظار می رود اپل بزودی آیپدهای جدیدی را معرفی کند که احتمالاً شامل دو مدل آیپد پرو و دو مدل آیپد ایر می شود.

بازتاب-   اخیراً دو آیپد جدید در وب‌سایت اداره استانداردهای هند (BIS) ظاهر شدند که نشان‌دهنده عرضه قریب‌الوقوع آن در هند است.فهرست موجود در وب‌سایت BIS نشان می‌دهد که آیپدها با شماره مدل A2836 و A2837 برچسب‌گذاری شده‌اند. با این حال، همانطور که در لیست BIS معمول است، هیچ یک از مشخصات دستگاه فاش نشده است، که موجب عدم اطمینان در مورد اینکه آیا این مدل‌ها آیپد پرو هستند یا ایر.

ماهیت ترتیبی شماره مدل‌ها به احتمال این که آیپدها دو مدل از یک مدل باشند اشاره دارد. این می‌تواند به معنای سایزهای مختلف صفحه نمایش و گزینه‌های اتصال باشد، مانند یکی دارای Wi-Fi و دیگری Wi-Fi و 5G. از لحاظ تاریخی، اپل مدل‌های آیپد پرو را در سایزهای مختلف عرضه کرده است. شایعات حاکی از آن بوده که آیپد پرو جدید در سایزهای 11 و 13 اینچی عرضه خواهد شد و ممکن است دارای صفحه نمایش OLED باشد. این مزیت‌های قابل توجهی نسبت به نمایشگرهای LCD یا Mini LED سنتی دارد، از جمله تجربه بهتر مشاهده محتوا و طراحی باریک‌تر دستگاه.

نسل جدید تبلت آیپد اپل در نزدیکی

علاوه بر این، طرح‌های لو رفته از هر دو مدل آیپد پرو 11 و 13 اینچی، طراحی مشابه مدل‌های قبلی خود را نشان می‌دهند، با جزیره دوربین عقب در گوشه سمت چپ بالا و بلندگوها و پورت USB-C در پایین.

علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر یک صفحه نمایش بزرگتر 12.9 اینچی برای iPad Air آینده وجود دارد. رندرهای قبلی از آیپد ایر جدید شایعه شده از ژانویه، طراحی جلویی شبیه به مدل‌های نسل 4 یا 5 را نشان می‌دهد، اما با سایز صفحه نمایش بزرگ‌تر برای سازگاری با صفحه نمایش 12.9 اینچی. به نظر می‌رسد عقب دستگاه دارای سیستم دوربین بلندتر و بیضی شکل است، مشابه آنچه در آیفون X و XS دیده می‌شود.

گمانه زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه آیپد ایر بعدی می‌تواند از تراشه M2 استفاده کند که مدل جدید تراشه نسل قبلیM1 است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید