آیفون تاشو رقیب گلکسی زد فولد 9 است

    کد خبر :1059771
آیفون تاشو

براساس گزارش ها اپل در حال توسعه آیفون تاشو نسل جدید خود است که در آینده آن را معرفی خواهد کرد.

بازتاب-گزارش اخیر به این روند افزوده است، کسانی که انتظار دارند یک آیفون تاشو از اپل داشته باشند، ممکن است نیاز داشته باشند انتظارات خود را کاهش دهند. بر اساس گزارش جدید دیجی تایمز، اپل به طور قابل توجهی برنامه‌های خود را برای ورود به بازار گوشی‌های هوشمند تاشو عقب انداخته است.

بر اساس اطلاعات منابع کره جنوبی، این گزارش حاکی از آن بوده که اپل عرضه اولین آیفون تاشو خود را از سه ماهه چهارم سال 2026 به سه ماهه اول سال 2027 به تعویق انداخته است. این تاخیر به این معنی بوده که اولین چیزی که ممکن است آیفون تاشو ببینیم تقریباً همزمان با عرضه احتمالی گلکسی Z Fold 9 سامسونگ است.

سامسونگ اولین دستگاه تاشو خود را در سال 2019 معرفی کرد و این فناوری را به حدی رسانده که می‌توان از تاشوها به عنوان دستگاه‌های روزانه استفاده کرد. در همین حال، اپل به طور مداوم برنامه‌های عرضه خود را به تعویق می‌اندازد و ابراز نگرانی می‌کند که این فناوری هنوز به بلوغ کافی برای مطابقت با استانداردهای بالای خود نرسیده است. قطعا این به سامسونگ فضای بزرگ‌تری برای تسلط بر فضای تاشو می‌دهد.

آیفون تاشو

جالب اینجاست که اپل برنامه‌های خود را برای تامین قطعات تغییر نداده است. ارائه دهندگان نمایشگر مانند Samsung Display و LG Display هنوز هم برای ارائه نمایشگرهای انعطاف پذیر برای آیفون تاشو در نظر گرفته شدند.

علاوه بر این، گفته می‌شود که اپل برخی از پرسنل خود را از پروژه هدست AR/VR Vision Pro برای کار بر روی آیفون تاشو منصوب کرده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل در حال بررسی دو طرح احتمالی برای آیفون تاشو خود است. یکی شبیه کتاب بوده، شبیه به گلکسی زد فولد، با صفحه نمایش بیرونی 6 اینچی و صفحه نمایش داخلی 8 اینچی. طراحی دیگر تاشو به سبک تاشو است که شبیه به سری Galaxy Z Flip است.

 باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه اپل چیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید