فیس لیفت رولزرویس Phantom معرفی شد/لوکس‌تر از همیشه

    کد خبر :909667

مدل فیس لیفت رولزرویس Phantom در طراحی ظاهری پیشرفت‌هایی داشته و شرکت بریتانیایی سعی کرده ارتقایی در نظر گیرد تا بتواند توجه مخاطب را بیشتر از قبل جلب کند. خودرو سدان لوکس که می‌توان آن را به ثروتمندان پیشنهاد داد.

بازتاب- این کمپانی به تازگی با معرفی فیس لیفت Phantom یک سدان هیجان انگیز را رونمایی کرد. این مدل دارای فناوری Rolls Royce Connected شده و یک نسخه سفارشی Phantom Platino هم برای آن تدارک دیده شده است.

بارزترین و مهم ترین ویژگی که باید حفظ شود، وجود زبان طراحی فانتوم است. این امر با یک خط افقی صیقلی جدید بین چراغ‌های جلو در بالای پنجره پانتئون گسترش یافته است. این به فانتوم طراحی مدرنی داده و آن را به مدلی با چهره جسور تبدیل کرده که منعکس کننده جلوه شخصیت محوری آن است.

یک تغییر هندسی ظریف در جلوپنجره پانتئون هم به وجود آمده که نشان افتخار «RR» و طلسم روح اکستازی با مشاهده از جلو برجسته‌تر خواهد شد. خود جلوپنجره اکنون با نورپردازی ظریفی روشن می‌شود، این ویژگی در Ghost برای اولین بار به کار گرفته شد. چراغ‌های جلو با نورهای ستاره‌ای همراه شده که با برش لیزری تزئین شدند و ارتباط بصری با Starlight Headliner ایجاد کرده و شگفتی بیشتری را برای شاهدین فانتوم در شب تاریک به وجود خواهد آورد.

در نمای جانبی فانتوم شاهد رینگ‌های خیره کننده هستیم که به صورت یکپارچه و آینه‌ای هستند و چشم هر فردی را به خود می‌دوزند. فاصله بین دو محور بلند و ستون C عریض شده که دومی حریم خصوصی بیشتری را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. یک خط ظریف از قسمت جلو تا عقب کشیده شده که ظاهر فانتوم فیس لیفت را جذاب کرده است. خط «کمربند شکاف» از گلگیر جلو شروع می‌شود و به آرامی به سمت در عقب انحنا پیدا می‌کند.

تیم توسعه رولزرویس سعی کرده فیس لیفت فانتوم را با نمایی شگفت انگیز همراه سازد. در بخش فنی باید به پیشرانه 6.75 لیتری 12 سیلندر توربودوقلو اشاره کرد که قدرتی 563 اسب بخاری تولید می‌کند. فانتوم فیس لیفت در کمتر از 5.3 ثانیه به 100 کیلومتر برساعت خواهد رسید و سقف سرعت آن 250 کیلومتربرساعت است. همچنین وزن آن 2560 کیلوگرم بوده و چندان کم وزن نیست.

جزئیات قیمت و تاریخ عرضه هنوز مشخص نشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید