کادیلاک Escalade-V معرفی شد/شاسی بلند لوکس و قدرتمند

    کد خبر :909607

برند کادیلاک را می‌توان یکی از شرکت‌های مطرح تولیدکننده خودروهای باکیفیت امریکایی دانست که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را با طراحی بهبودیافته معرفی می‌کند. در این بین باید به کادیلاک Escalade-V تازه رونمایی شده اشاره کرد.

بازتاب- محصول جدید کادیلاک یک مدل لوکس و با توان پیشرانه‌ قدرتمند است. برند مورد اشاره این مدل را با محوریت یک خودرو قدرتمند و با حمل افراد بیشتر معرفی کرده است و المان لوکس هم به آن افزود. Escalade-V به یک پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر با قدرت 682 اسب بخار مجهز شده که گشتاور 653 پوند فوتی تولید می‌کند.

این پیشرانه با جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک همراه می‌شود. برای اینکه نیروی 682 اسب بخاری به تمام چهار چرخ منتقل شود، کادیلاک سیستم چهار چرخ محرک را فعال کرده و از این رو صاحبین Escalade-V می‌توانند عملکرد بالایی از این شاسی بلند لوکس شاهد باشند.

قسمت جلو و عقب نسبت به نسخه اصلی بروزرسانی داشته و رینگ‌های آلیاژی 22 اینچی مشکی هم برای آن تدارک دیده شد. در عقب نیز سیستم اگزوز چهارگانه هم تعبیه شده که باتوجه به قدرت موتور بالا دور از انتظار نبود. ناگفته نماند کادیلاک برای عملکرد ترمز بهتر از ترمزهای برمبو شش پیستونه بهره گرفت. اسکالید V یک شاسی بلند مجهز به فناوری‌های کنترل مغناطیسی سواری 4.0 استاندارد و سیستم تعلیق تطبیقی Air Ride است، این فناوری‌های به طور منحصربفرد تنها برای این مدل تدارک دیده شدند تا سرنشینان تجربه یک سفر نهایت راحت را داشته باشند.

سایر ویژگی‌ها عبارتند از نمایشگر OLED خمیده با فضای 38 اینچی در پشت آمپر و سیستم صوتی استاندارد AKG با 36 بلندگو. شرکت کادیلاک از فناوری خودران Super Cruise نیز استفاده کرده اما این گزینه در هنگام عرضه فعال نیست. این SUVسریع در کمتر از 4.4 ثانیه به 100 کیلومتربرساعت خواهد رسید و از تابستان امسال با قیمت پایه 150 هزار دلاری به فروش می‌رسد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید