سوبارو Legacy 2023 معرفی شد/چهره‌ای جدید و ویژگی‌های مدرن

    کد خبر :909806

سوبارو در تولید خودروها از برندهای کمتر شناخته شده اما محبوب است. این کمپانی به تازگی از سدان محبوب سوبارو Legacy 2023 رونمایی کرده که دارای چهر‌ه‌ای به روز شده و فناوری‌های نوین در رانندگی است.

بازتاب- محصول جدید سوبارو دارای سیستم چندرسانه‌ای جدید، طراحی جلو بهتر، سیستم‌های ایمنی ارتقایافته و چند ویژگی دیگر اضافی است. برای مدل 2023 شرکت سازنده یک تریم اسپرت هم افزود که جوان پسند خواهد شد.

خودرو سدان جدید سوبارو در تریم اسپرت و Touring XT به صورت استاندارد با موتور 2.4 لیتری توربو باکسر عرضه می‌شود. سوبارو تایید کرد که لگاسی در سال 2023 در نسخه‌های پایه، پریمیوم، اسپرت، لیمیتد و تورینگ XT در دسترس خواهد بود.

البته این خودرو پاییز امسال وارد نمایندگی‌ها خواهد شد. به‌روزرسانی بزرگ صورت گرفته افزوده شدن سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر 11.6 اینچی و سیستم سرگرمی STARLINK Multimedia Plus است که شامل اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو بی‌سیم خواهد شد.

در تریم اسپرت، موتور 2.4 لیتری 260 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. همچنین دارای رینگ 18 اینچی خاکستری و پوشش داخلی دو رنگ مشکی و خاکستری منحصر به فرد با دوخت قرمز متضاد است. تریم اسپرت یک مدل جایگزین از Premium بوده و سیستم تعلیق تنظیم اسپرت، چراغ‌های مه شکن LED، مونروف برقی و ناوبری را دربرمی‌گیرد. نسخه‌های دیگر لگاسی جدید از یک موتور 2.5 لیتری با قدرت 182 اسب بخار و گشتاور 176 پوند فوت بهره می‌گیرند.

جزئیات قیمت و تاریخ دقیق عرضه احتمالا در تابستان امسال از سوی سوبارو اعلام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید