سوبارو کراس ترک 2023 با قدرت حرکتی بیشتر معرفی شد

    کد خبر :956963

سوبارو را می‌توان یکی از برندهای جذاب در صنعت خودروسازی دانست که به تازگی مدل 2023 کراس ترک را رونمایی کرد. خودرویی کراس که برای شرایط خارج جاده‌ای هم مناسب است.

بازتاب- این شرکت همیشه سعی داشته سیستم چهارچرخ محرک را روی خودروهایش به کار گیرد تا توانایی حرکتی بیشتری به محصولات خود در شرایط جاده‌ای ناهموار ببخشد. محصول جدید نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ویژگی‌های کامل را به عنوان یک مدل آفرودی دارد.

در ژاپن خودروهای Kei یا دو چرخ جلو محرک تقاضا بسیاری داشته و احتمالا این مدل نیز چنین ویژگی در کشور آفتاب تابان داشته باشد. کراس ترک جدید و رکس اخیر هر دو با سیستم دو چرخ جلو محرک به بازار عرضه می‌شوند. این کراس اور کم ارتفاع به عنوان کراس هم شناخته می‌شود، در برخی بازارها به عنوان XV شناخته می‌شد. مدل پایه سیستم انتقال قدرت دو چرخ جلو محرک دارد.

سوبارو کراس ترک 2023 با قدرت حرکتی بیشتر معرفی شد

کراس ترک 2023 با ویژگی‌های JDM در تریم لیمیتد و تورینگ وارد بازار ژاپن خواهد شد. البته مشتریان برای دو تریم می‌توانند سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک یا دو چرخ جلو محرک را انتخاب کنند. در قلب این مدل نسل سومی یک پیشرانه 2.0 لیتری تنفس طبیعی 145 اسب بخاری مجهز است که در کنار موتورالکتریکی 13 اسب بخاری، در مجموع قدرت 158 اسب بخاری تولید کرده و می‌تواند عملکرد بالایی داشته باشد.

نسل جدید کراس ترک 2023 کارآمد و پرتوان

اطلاعات دقیقی درباره عملکرد آن در دست نیست و نمی‌دانیم 0 تا 100 آن چقدر خواهد بود و ویژگی‌هایی فنی آن چیست. صرف نظر از اینکه نیرو در کجا هدایت می‌شود، کراس‌ ترک 2023 فاصله آن با زمین 200 میلی‌متر است. وزن آن هم بین 1540 تا 1620 کیلوگرم بسته به نوع تریم و اینکه چه تجهیزاتی خواهد داشت، است. همچنین نوع چهارچرخ محرک یا دوچرخ جلو محرک هم در وزن خودرو تاثیر دارد. در حال حاضر هیچ پیشرانه دیگری در دسترس نیست، اما اگر مدل ویژه بازار ایالات متحده گازی باشد، عجیب نیست.

در مدل معمولی JDM، سوبارو مجموعه‌ای از لوازم جانبی، همچون  برخی از محصولات با برند STI مانند چرخ‌ها، سر اگزوز دوگانه نصب شده در وسط، اسپویلر سقفی، نوار استارت و دکمه قرمز استارت/استاپ را ارائه می‌کند. این امر موجب شده تا طراحی ظاهری هیجان‌انگیزتری را در این مدل کراس مشاهده کنیم. اگرچه برخی کراس ترک را مدلی کراس اوور می‌دانند، اما در واقع سگمنت کراس است که در دسته خودروهای کم ارتفاع‌تر از کراس اوور جای می‌گیرند.

سوبارو کراس ترک 2023 با قدرت حرکتی بیشتر معرفی شد

قیمت مدل پایه 20 هزار دلار اعلام شد که برای تریم تورینگ با سیستم انتقال قدرت دو چرخ جلو محرک است. در نسخه لیمیتد 25 هزار دلاری شاهد سیستم چهارچرخ محرک هستیم. مدل دو چرخ جلو محرک عمدتا مصرف سوخت بهتری دارند زیرا در نسخه AWD قدرت بیشتری توسط اتومبیل تخلیه شده و در نتیجه شاهد مصرف سوخت بالاتر هستیم.

شرکت سوبارو مشخص نیست این مدل را در بازارهای دیگری جز ژاپن عرضه خواهد کرد یا خیر. کراس ترک در نسل سوم 2023 با آپشن‌های رفاهی و ایمنی روز دنیا به مشتریان ارائه خواهد شد و در ظاهر نیز طراحی یک مدل آفرود را داراست. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر بوده به وب سایت شرکت سوبارو مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید