بنتلی بنتایگا Extended Wheelbase معرفی شد/شاسی بلند لوکس و بلندقامت

    کد خبر :910192

بنتایگا Extended Wheelbase تازه معرفی شده بنتلی یک مدل براساس همان مدل اصلی بوده با این تفاوت که از طول بیشتری برخوردار است و این امر کمک می‌کند تا سرنشینان عقب فضا بیشتری داشته باشند.

بازتاب-  بنتایگا تازه رونمایی شده 180 میلی‌متر طول بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارد. مدل فاصله بین دو محور جدید بنتلی بنتایگا با مجموعه‌ای از پیکربندی صندلی شامل نسخه‌های 4+1 و پنج صندلی عرضه می‌‌شود.

فاصله بین دو محور افزایش یافته بنتایگا (EWB) بر اساس آخرین نسل دوم بنتایگا ساخته شده است و فاصله بین محورها و فضای کابین عقب را 180 میلی‌متر افزایش داده است. با تغییرات Body-in-White در کف، پنل‌های جانبی در کنار در و سقف، افزایش طولی صورت گرفت. تیم طراحی بنتلی اطمینان حاصل کرده‌اند که خطوط و تناسب‌ها همچنان جذاب و مشابه قبل باشند.

این ارتقا موجب می‌شود فاصله بین دو محور خودرو از 2995 میلی متر به 3175 میلی‌متر افزایش یابد و طول کلی آن به 5322 میلی‌متر رسید. طول افزایش یافته تنها شامل بخش عقب شده و فضای کابین عقب را لوکس‌تر از همیشه ساخته است. با فضای کابین بزرگ‌تر در عقب، سرنشینان تجربه سفری فوق العاده لوکس را با وجود امکاناتی بی نظیر از جمله صندلی‌های پیشرفته و قابل تنظیم، یخچال مسافرتی و برخی دیگر خواهند داشت.

نکته جالب اینجا بوده که صندلی‌های عقب 22 حالت حرکتی دارد و برای نخستین بار از قابلیت تنظیم آب و هوایی برخوردار است. بنابراین سرنشینان باتوجه به فصول موردنظر، صندلی را مطابق با آب و هوا تنظیم کنند.

جزئیات عرضه و قیمت بزودی توسط بنتلی اعلام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید