بنتلی Continental GT S معرفی شد/ خودرویی با رینگ های مشکی

    کد خبر :915716

بنتلی خبر از معرفی کانتیننتال GT S و کانتیننتال GTC S داده، هر دو مدل ظاهری جذاب و هیجان انگیز دارند. خودروهایی که طراحی نه چندان جدیدی داشته اما با افزوده شدن پکیج اسپرت لذت بخش به نظر می‌رسند.

بازتاب- این خودروها دارای تعدادی ارتقا هستند که شامل رینگ جدید کروم مشکی، برخی ویژگی‌های داخلی تازه و موارد دیگر می‌شود. محصولات جدید S بنتلی دارای موتور 542 اسب بخاری از نوع 4 لیتری هشت سیلندر با گشتاور 770 نیوتن متر هستند که در بین علاقمندان به خودروهای اسپرت محبوبیت دارند.

به لطف چنین پیشرانه تنها در 4 ثانیه به 100 کیلومتر برساعت می‌رسند. بنتلی برای هر دو محصول جدید یک سیستم اگزوز اسپرت هم تدارک دیده تا صدا دلنشین غرش موتور هشت سیلندر به گوش برسد.

موتور مورد اشاره یک مدل جدید بوده که توسط بخش Bentley Dynamic Ride توسعه یافته تا سرعت بیشتر و قدرت بالاتری به خودرو ببخشد. یک سیستم کنترل ضد غلتش فعال الکتریکی 48 ولتی پیشرفته به کار گرفته شده تا در پیچ‌ها اتومبیل چرخشی نداشته باشد و بی لغزش باقی بماند.

جزئیات قیمت و تاریخ عرضه مشخص نیست و آنچه از طراحی بیرونی و داخلی پیدا بوده هر دو مدل دارای تریم مشکی قرمز هستند که جلوه جذابی به آنها بخشیده شد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت بنتلی مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید