شرکت نورالینک میلیاردر ایلان ماسک جریمه شد

    کد خبر :1049735

شرکت Neuralink ایلان ماسک دوباره در وضعیت ناخوشایندی قرار گرفت و با جریمه مواجه شده است.

بازتاب-درست است، به هیچ وجه برای برخی از آزمایشات خطرناک روی افراد یا مرگ حیوانات، که قبلا گزارش شده بود، نیست. وزارت حمل و نقل ایالات متحده، در بازرسی از تأسیسات این شرکت در تگزاس، مواد کاملاً خطرناکی را کشف کرد که به طور نامناسب ذخیره شده بودند.

زباله‌های خطرناک به‌طور نامناسب بسته‌بندی شده‌اند، از جمله زایلن مایع، که بسیار قابل اشتعال است و می‌تواند باعث سرگیجه و از دست دادن هوشیاری و در برخی موارد حتی مرگ شود. در همان زمان، Neuralink باید خود را به عنوان حامل مواد خطرناک ثبت می‌کرد، اما این کار را نکرد.

نورالینک

برای چنین تخلفی، شرکت تنها 2480 دلار جریمه شد. جریمه می‌توانست به میزان قابل توجهی بیشتر باشد، اما شرکت پذیرفت که مشکلات را برطرف کند. ایلان ماسک در حال حاضر مالک شرکت‌های بزرگی چون تسلا، ایکس و برخی دیگر است.

نورالینک یک شرکت فعال در زمینه هوش مصنوعی بوده که سعی دارد با اختراعات خود فناوری‌های جدیدی را به کار گرفته تا موجب زندگی بهتر برای بشر شود. اولین اختراع آنها تراشه نورالینک است که می‌تواند در مغز جای گرفته و انسان را تحت کنترل قرار دهد. البته این پروژه به اتمام نرسیده و زمان بر خواهد بود تا به نتایج موردنظر نورالینک برسد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید