کابوس چینی آیپد اپل در راه است

    کد خبر :1049880
آیپد

شرکت اپل همیشه به معرفی مدل جدیدی از تبلت آیپد محبوب خود می‌پردازد و در این بین شیائومی تصمیم دارد در نیمه نخست سال 2024 تبلت جدیدی را معرفی کند.

بازتاب- یکی از افشاگران صنعت Digital Chat Station جزئیات جدیدی در مورد ویژگی‌های تبلت قدرتمند نسل جدید شیائومی پد 7 فاش کرد. به گفته وی، محصول جدید دارای صفحه نمایش IPS با سایز 12.45 اینچ و نرخ نوسازی 144 هرتز خواهد بود.

پردازنده این تبلت مبتنی بر کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود و حداکثر توان شارژ باتری آن 120 وات است. در این بین، Digital Chat Station پیشتر اعلام کرده بود که Xiaomi 7 Pro دارای صفحه نمایش OLED و پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود. شیائومی در نظر دارد ماه فوریه یا همان بهمن فعلی به معرفی تبلت جدید بپردازد. پیش از این، Digital Chat Station اولین فردی بود که مشخصات و تاریخ عرضه Redmi K50 و Xiaomi 12 را به طور دقیق گزارش کرد.

آیپد

بنابراین انتظار داریم بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود. با سخت افزار قدرتمندی که این تبلت دارد، می‌توان انتظار عملکرد بسیار بالایی داشت. برند چینی همیشه سعی داشته مدل‌های متنوعی از تبلت خود را برای رقابت با اپل و سامسونگ عرضه کند. سال گذشته نیز چندین مدل تبلت از سری پد 6 معرفی و عرضه شد که توانستند موردتوجه قرار گیرند.

سری پد 7 دو مدل پرو و استاندارد دارد که نسخه پرو به چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 و مدل پرو به چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 جدیدتر مجهز است. انتظار رفته با معرفی در ماه فوریه، در همان زمان نیز به بازار چین راه پیدا کنند. مشخص نیست نسخه مکس هم در کار خواهد بود یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید