گلکسی اس 24 اولترا قوی ترین گوشی سامسونگ در دوام

    کد خبر :1049567
گلکسی اس 24 اولترا

شرکت سامسونگ پیشتر گلکسی اس 24 را در سه مدل اولترا، پلاس و استاندارد معرفی کرد و اکنون مشخص شده دوام نسخه اولترا بسیار بالاست.

بازتاب- PBKReviews همچنان به تست استحکام سامسونگ Galaxy S24 Ultra ادامه می‌دهد، پیشتر تست تصادف را دیده بودیم و اکنون ویدیویی منتشر شده است که تست مقاومت در برابر خراش شیشه را نشان می‌دهد.

برای این منظور از ابزارهای مخصوص با سختی‌های مختلف در مقیاس استفاده شد. سامسونگ با رونمایی از گلکسی اس 24 اولترا، گفت که جدیدترین پوش ششیشه گوریلا آرمور کورنینگ در این مدل تعبیه شده تا دوام بالایی از خود نشان دهد.

مشخص نیست که این شرکت چه معنایی برای عبارت «دوام عالی» می‌دهد، اما در واقع، گوریلا گلس آرمور مانند شیشه‌های محافظ گوریلا گلس معمولی (مثلاً Victus) خراش می‌دهد: ماده‌ای با سختی ۷ در مقیاس Mohs. بر روی صفحه نمایش خراش‌های قابل توجه و عمیقی ایجاد می‌کند.

گلکسی اس 24 اولترا

قاب تیتانیومی حتی انعطاف پذیرتر بوده و به راحتی می‌توان آن را با موادی با سختی 5 در مقیاس Mohs خراش داد. با تمام این اوصاف محصول سامسونگ بسیار دوام بالایی در برابر خراش داشته و حتی در برابر سقوط هم می‌تواند دوام قابل توجهی از خود نشان دهد. این موضوع نشان داده که برند کره‌ای سعی کرده بهترین را تدارک بیند چه در زمینه سخت افزاری و چه در زمینه دوام بدنه.

این گوشی 1300 دلاری قوی‌ترین سخت افزار را داشته و به نوعی یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی بازار تلقی می‌شود. این مدل راهی بازار شده و افراد با مراجعه به فروشگاه معتبر می‌توانند آن را تهیه کنند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید