سدان هوندا سیویک ۲۰۲۲ معرفی شد

    کد خبر :802540
سدان هوندا سیویک ۲۰۲۲ معرفی شد

نسل یازدهم هوندا سیویک سدان به‌عنوان مدل سال ۲۰۲۲ در تاریخ ۲۸ آوریل به‌صورت رسمی رونمایی و تابستان امسال برای مشتریان به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش زومیت، خودروساز ژاپنی تصاویری اولیه از مدل ۲۰۲۲ سیویک منتشر کرده است و گفته می‌شود در تابستان ۲۰۲۱ به فروش خواهد رسید.

متأسفانه برای شنیدن مشخصات فنی مدل جدید هوندا سیویک جدید باید تا ۲۸ آوریل منتظر بمانیم؛ اما این تصاویر حداقل دیدگاهی درباره‌ی طراحی ظاهری سیویک به ما ارائه می‌دهد. هوندا هنگام رونمایی از نمونه اولیه ۲۰۲۲ هوندا سیویک، اعلام کرد که در نوامبر سال ۲۰۲۰ چه برنامه‌ای برای سیویک جدید داشت. به نظر می‌رسد برخی از نسبت‌ها از آن زمان تغییر داده شده‌اند؛ اما تغییرات عمده‌ای مانند قسمت بدنه رنگی بالای جلوپنجره باقی مانده است.

هنوز پنجره عقب شبیه به کادیلاک CT5 در نسل جدید باقی مانده است و اگرچه تنها چند تصویر وجود دارد، به نظر می‌رسد مأموریت هوندا برای «لاغر و سبک بودن» مدل جدید مؤثر بوده است. هوندا تصویری از فضای داخل کابین این خودرو منتشر نکرد؛ اما قول می‌دهد سیویک جدید از «طراحی بدون شلوغی، ارگونومی ساده و دید فوق‌العاده» برخوردار باشد. طرحی که با نمونه اولیه منتشر شد، فضای داخلی ساده و زیبایی با صفحه‌نمایش ۹ اینچی سیستم سرگرمی نشان می‌داد که روی داشبورد قرار گرفته است.

کارخانه‌ی هوندا در آلیستون انتاریو کانادا، تقریباً آماده شروع تولید انبوه این خودرو است. این شرکت می‌گوید سیویک جدید تابستان امسال در نمایندگی‌‌های فروش حضور خواهد داشت و چند ماه بعد از آن، سیویک هاچ‌بک عرضه و تولید آن در کارخانه هوندا در ایندیانا انجام خواهد شد. مدل‌های جدید Si و Type R نیز به‌زودی قرار است تولید و به بازار عرضه شوند.

اگر می‌خواهید شاهد رونمایی از سدان هوندا سیویک ۲۰۲۲ باشید، پخش مستقیم این رویداد در تاریخ ۲۸ آوریل از کانال‌های یوتیوب Live Nation’s Twitch و Honda Stage در دسترس خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید