نسل جدید هوندا سیویک با طراحی متفاوت معرفی شد

  • خودرو
  • دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۳۵
    کد خبر :806730

شرکت هوندا به تازگی نسل جدید سدان پرفروش سیویک را معرفی کرد که به عنوان مدل 2022 شناخته شده و بهترین ویژگی‌ها در آن به کار گرفته شده و نظر هر فردی را به خود جلب می‌سازد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–هوندا از مدل‌های مفهومی قبلی برای طراحی مدل نهایی استفاده کرده و طراحی کلی هوندا سیویک مدل 2022 در مقایسه با نسل قبلی، خطوط و زوایای بیشتری دارد. فاصله دو محور چرخ‌ها 36 میلیمتر بیشتر شده و طول کلی نیز 33 میلیمتر بیشتر شده است.

ستون‌های حاشیه شیشه جلو بیشتر به سمت عقب متمایل شده‌اند تا طول بخش جلویی را برجسته‌تر کنند. این خودرو در 8 رنگ فروخته می‌شود که سه رنگ آن جدید هستند. طراحی کابین هوندا سیویک مدل 2022 ساده و جذاب است و مهم‌ترین مشخصه آن، طراحی مش شبیه به کندو عسل در کل داشبورد است که دریچه‌های هوا را تکمیل می‌کند. در مدل‌های LX، اسپرت و EX یک کیلومترشمار 7 اینچی وجود دارد و دارای سیستم سرگرمی و اطلاعات با نمایشگر 7.0 اینچی است.

مدل تورینگ کیلومترشمار کاملاً دیجیتال 10.2 اینچی دارد که اطلاعات کاملی ارائه می‌دهد. هوندا به این مدل سیستم سرگرمی و اطلاعات با نمایشگر 9.0 اینچی اضافه کرده که بزرگترین اندازه در تمام خودروهای هوندا است. بالاترین مدل سیستم صوتی Bose با 12 اسپیکر دارد.

مدل‌های LX و اسپرت هوندا سیویک 2022 یک موتور تنفس طبیعی چهار سیلندر 2.0 لیتری دارند که می‌تواند قدرتی برابر با 158 اسب بخار و گشتاور 187 نیوتن متر تولید می‌کند. یک گیربکس CVT قدرت موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. مدل‌های EX و تورینگ موتور چهار سیلندر توربوشارژ 1.5 لیتری با قدرت تولیدی 180 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتن متر دارند که نسبت به نسل قبلی، 6 اسب بخار و 20 نیوتن متر بیشتر است. این مدل‌ها فقط با گیربکس CVT فروخته می‌شوند.

هوندا سیویک جدید به مجموعه امنیتی ارتقا پیدا کرده Honda Sensing مجهز شده است که یک دوربین و 8 سنسور سونار دارد. راننده با این مجموعه می‌تواند از قابلیت‌هایی مثل کنترل ترمز در سرعت پایین و جلوگیری از خطا در استارت استفاده کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید