کراس اوور هوندا Elevate با قیمتی اقتصادی معرفی شد

    کد خبر :1000134

شرکت هوندا از جمله برندهایی بوده که محصولات متعددی را در بازارهای گوناگون عرضه می‌کند. چنین برندهایی کمیاب هستند اما وجود دارند. به تازگی این خودروساز ژاپنی از شاسی بلند کامپکت هوندا Elevate رونمایی کرد.

بازتاب-هوندا شاید در حال حاضر مدل‌هایی چون HR-V، ZR-V و BR-V را در کشورهایی چون هندوستان عرضه می‌کند، اما این بازار بزرگ نیازمند مدل‌های بیشتری است تا پاسخگو تقاضا بزرگ باشد. شاسی بلند کوچک Elevate با طراحی ساده رونمایی شد که از پیشرانه بنزینی برخوردار بوده و در سه سال آینده مدل الکتریکی هم عرضه می‌شود.

بر اساس نحوه طبقه بندی وسایل نقلیه در هند بسته به سایز آنها، Elevate از نظر فنی یک کراس اوور سایز متوسط است. با این حال، تنها 4312 میلی متر (169.7 اینچ) طول دارد، بنابراین در اروپا جایی بین یک مدل ساب کامپکت و کامپکت قرار می‌گیرد. محصول جدید در سبد رو به رشد هوندا 1790 میلی متر (70.4 اینچ) عرض و 1650 میلی متر (64.9 اینچ) ارتفاع دارد در حالی که فاصله بین دو محور 2650 میلی متر (104.3 اینچ) است.

البته از نظر سایز به مدل HR-V با مشخصات اروپایی نزدیک‌تر است تا مدل بزرگ‌تر ایالات متحده، که در اروپا با نام ZR-V فروخته می‌شود. کراس اوور جدید برای بازار هندوستان تدارک دیده شده، بازاری که جمعیت میلیاردی دارد.

این کراس اوور در بخش فنی دارای یک موتور 1.5 لیتری i-VTEC تنفس طبیعی 119 اسب بخاری است که گشتاور آن به 145 نیوتن متر می‌رسد. در سوی دیگر باید به گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک CVT هم اشاره کنیم. هوندا در این خودرو قدرت سیستم دو چرخ جلو متحرک تعبیه کرده و از نظر فنی می‌توان آن را با هوندا سیتی یکی دانست. فاصله این مدل با سطح زمین 220 میلیمتر اعلام شد.

حتی اگر این مدل مقرون به صرفه است، Elevate را می‌توان با تجهیزات چشمگیری در اختیار داشت. موارد خوب از سانروف برقی و شارژر بی سیم تلفن هوشمند گرفته تا صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی و AC خودکار برای سرنشینان عقب. هوندا همچنین با پریزهای شارژ 12 ولت جلو و عقب، دوربین پشتیبان، کروز کنترل تطبیقی و مجموعه وسیعی از سیستم‌های ایمنی همراه با مجموعه هوندا سنسینگ، برای این خودرو سبد رفاهی و ایمنی قابل قبولی تدارک دید.

هوندا در ماه جولای و زمانی که جزئیات قیمت اعلام می‌شود، شروع به دریافت سفارشات برای Elevate خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید