دوچرخه الکتریکی هوندا با طراحی دوست داشتنی معرفی شد

    کد خبر :1029803
دوچرخه الکتریکی هوندا

نمایشگاه تحرک ژاپن 2023 شاهد نمایش مجموعه‌ای از راه حل‌های مبتنی بر تحرک بود. دوچرخه الکتریکی مفهومی هوندا e-MTB یکی از مدل‌هایی است که در این رویداد به نمایش گذاشته شد.

بازتاب-هوندا می‌گوید کانسپت e-MTB وسیله نقلیه‌ای با تجربه سواری جدید است که لذت موتور سیکلت و دوچرخه کوهستان را با هم ترکیب می‌کند. این به e-MTB اجازه می‌دهد تا با کمک برقی به راحتی در سربالایی حرکت کند.

فریم دوچرخه الکتریکی مفهومی هوندا e-MTB و بازو چرخشی از فناوری ریخته گری آلومینیومی جداره نازک استفاده می‌کند. این فناوری مشابه چیزی است که در موتورسیکلت‌های با کارایی بالا استفاده می‌شود. این دوچرخه دارای یک قاب منحصر به فرد است که عملکرد را با ظاهری چشمگیر ترکیب می‌کند. هوندا e-MTB به ترمزهای شیمانو، چرخ‌های DT Swiss XM 1700 و تایرهای Maxxis Minion DHR II مجهز شده است.

 

دوچرخه الکتریکی هوندا

 

دوچرخه الکتریکی مفهومی هوندا e-MTB به پیشرانه جدید SRAM Eagle، سیستم تعلیق Fox Float X و تایرهای Maxxis برای تعادل مجهز شد. قاب آلومینیومی نازک به این معنی بوده که مفهوم دوچرخه کوهستان الکتریکی سبک وزن است. هوندا با این حال وزن کانسپت جدید خود را مشخص نکرد. این مدل احتمالاً از پیشرانه SRAM Eagle بهره می‌برد. باتری e-MTB احتمالاً در downtube ذخیره می‌شود. کمک فنر عقب Fox Float X با دوشاخه تعلیق جلو ترکیب شد.

نمایشگاه تحرک ژاپن 2023 شاهد معرفی چندین راه حل مفهومی حرکت الکتریکی از هوندا بود. هنوز هیچ نشانه رسمی وجود ندارد که آیا هوندا e-MTB به یک مدل تولیدی منتقل می‌شود یا خیر. اگر واقعاً به یک مدل تولیدی تبدیل شود، جزئیات قیمت و در دسترس بودن جهانی در آینده فاش خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید