تویوتا لندهاپر، دوچرخه الکتریکی سه چرخ

    کد خبر :1028911
لندهاپر

غول خودروسازی ژاپنی تویوتا نامی شناخته شده در بخش خودروهای ICE است. این شرکت همچنین با چندین خودروی هیبریدی و اخیراً خودروهای الکتریکی کامل وارد بخش خودروهای الکتریکی شد.

بازتاب-نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این شرکت یک خودروی سه چرخ برقی را در نمایشگاه تحرک ژاپن 2023 عرضه خواهد کرد. این شرکت قبلاً یک درخواست علامت تجاری برای نام مستعار “لندهاپر” در آگوست امسال ثبت کرده بود، اما در آن زمان تصور می‌شد که این یک چیز دیگری باشد. با این حال، شرکت اکنون فاش کرده که قیف زمینی در واقع یک کانسپت حرکتی شخصی الکتریکی با سه چرخ است. اگر دوست دارید آن را تریک برقی بنامید، اما بیشتر یک دوچرخه است تا یک موتور. اگر دوست دارید تحرک الکتریکی قدرتمندی داشته باشید، پس Land Hopper ممکن است برای شما مناسب نباشد، زیرا احتمالا قدرت وحشیانه مورد نظر شما را نداشته باشد.

غول خودروسازی ژاپنی هنوز جزییات زیادی در مورد لندهاپر به جز چند تصویر تیزر منتشر نکرده است. ما انتظار داریم که جزئیات بیشتری در هنگام رونمایی از آن در نمایشگاه تحرک ژاپن فاش شود. با این حال، آنچه ما می‌دانیم این است که این کانسپت یک خودروی سه چرخ تاشو بوده که تویوتا آن را به عنوان یک وسیله نقلیه کاربردی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به راحتی مانند یک اسکوتر الکترونیکی در صندوق عقب وسیله نقلیه شما قرار بگیرد.

 

لندهاپر

 

این ویژگی تاشو ما را به یاد هوندا موتوکامپوی نمادین می‌اندازد که اخیراً نسخه الکتریکی آن را به نام هوندا موتوکامپکتو عرضه کرد. چیزی که می‌توانید داخل ماشین خود قرار دهید و پس از ورود از آن برای گردش در محل استفاده کنید.

علاوه بر این، تویوتا Land Hopper از یک طراحی کنترلی کج استفاده می‌کند. جلو دارای دو چرخ است در حالی که یک چرخ در عقب دارد. صندلی معلق دارای یک فنر ضربه گیر در زیر آن بوده که باید سواری راحت را به همراه داشته باشد. به غیر از این چند جزئیات، ما هیچ نکته دیگری در مورد سه چرخ نداریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید