نسل یازدهم هوندا سیویک پیش از رونمایی دیده شد

  • خودرو
  • دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۷:۴۵
    کد خبر :793504

هوندا همیشه سعی داشته تا پیش از معرفی نسخه تولیدی یک مدل، نسخه کانسپتی رونمایی کرده و سپس شاهد معرفی مدل نهایی هستیم. حال به نظر رسیده بزودی باید شاهد معرفی سدان نسل یازدهمی سیویک 2022 باشیم.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– در آینده نزدیک هوندا ژاپنی قصد دارد سدان سیویک 2022 را با طراحی نسل جدید و جلوه ظاهری بهتر معرفی کند. این نسخه یک سدان میان سایز بوده که زبان طراحی نسل جدید هوندا را با خود به همراه دارد. تصاویر زنده انتشاریافته خودرو مورد اشاره را در رنگ سفید نشان می‌دهند و آنچه تاکنون در طراحی رندر و غیررسمی مشاهده کردیم، گویی صحت داشتند.

جلوپنجره شبیه به سایر سدان‌های نسل فعلی هونداست و چراغ عقب نیز نسبت به قبل بازطراحی شده و جذابیت بیشتری پیدا کرده که می‌تواند برای مخاطب بسیار جذاب باشد. البته جلوپنجره تا حدی با کاپوت و بدنه اصلی یکپارچه بوده و لوگو هوندا نیز در جلو نمایان است. آینه بغل‌ها دو رنگ هستند و این یعنی به رنگ سفید و مشکی به نظر می‌رسند.

طراحی مدل 2022 شباهتی هم به نسل قبلی دارد و این موضوع را به خوبی با نگاه بخش عقب و جلو به خوبی می‌توان یافت. هوندا سعی کرده رینگ بزرگ، طراحی جذاب، طراحی شیشه مفهومی و برخی دیگر را با الهام از نمونه کانسپت به کار گیرد.

باتوجه به تصاویر، ستون‌های سقف کمی باریک بوده تا حاشیه شیشه‌ها دید خوبی را به سرنشینان بدهد. لوگو H اکنون در جلوپنجره بخشی از بدنه بوده زیرا هوندا سعی کرده جلوپنجره منحصربفردی را پس از مدتی به کار گیرد.

مشخص نیست آیا هوندا سیویک 2022 را در بهار سال جاری معرفی خواهد کرد یا خیر. بنابراین باید به انتظار ادامه داد تا برنامه دقیق هوندا مشخص شود.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید