اعلام قیمت و مشخصات هوندا سیویک Si مدل 2019

  • خودرو
  • جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ۸:۵۴
    کد خبر :407438

پیرو معرفی مدل‌های سدان و کوپه‌ی سیویک 2019 در ماه پیش، هوندا آماده‌ی فروش مدل داغ‌تر Si 2019 می‌شود.

قیمت سیویک Si 2019 کوپه و سدان از 25195 دلار آغاز می‌شود که این مبلغ شامل 895 دلار هزینه‌های تحویل نیز هست. به این ترتیب شاهد افزایش 200 دلاری قیمت این خودرو در مقایسه با سال پیش هستیم. هر دو نسخه‌ی سدان و کوپه به‌روزرسانی‌های ملایمی را تجربه کرده‌اند که اکثر آن‌ها در کابین مشاهده می‌شوند.

تا زمانی که متخصص رنگ‌های بدنه‌ی هوندا نباشید هیچ تغییر ظاهری را در این خودروها تشخیص نخواهید داد. تنها به‌روزرسانی ظاهری Si 2019 دو رنگ جدید سفید پلاتینیم و زرد تونیک است. البته رنگ زرد مختص مدل کوپه است.

اما موارد مهم‌تر در کابین مشاهده می‌شوند ولی خب خیلی انتظارات بالایی نداشته باشید. هرچه که باشد جدیدترین نسل سیویک Si در سال 2017 معرفی شده است.

مهم‌ترین ویژگی جدید کابین اضافه شدن سیستم اطلاعات سرگرمی به‌روز شده است. اینترفیس جدید این سیستم دارای اهرم افزایش صدا و کلیدهای فیزیکی برای عملکردهای اصلی است. همچنین ارتباط بلوتوث نیز بهبود یافته است.

هر دو نسخه‌ی سیویک Si دارای کنترل‌های بهتر روی فرمان، دکمه‌های فیزیکی برای سرعت فن سیستم تهویه مطبوع، سوئیچ ترمز پارک بهبود یافته و نگه‌دارنده‌های فنجان بزرگ‌تر هستند.

دیگر تغییر این خودرو در مقایسه با مدل سال 2018 عدم عرضه‌ی لاستیک‌های تابستانی است. البته در نمایندگی‌ها می‌توان این لاستیک‌ها را نصب کرد.

قوای محرکه‌ی سیویک Si 2019 تغییری نداشته و در دل مدل‌های سدان و کوپه همان پیشرانه 1.5 لیتری توربوی 205 اسب بخاری می‌تپد. یک گیربکس 6 سرعته دستی هم وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌ها را بر عهده دارد. دیفرانسیل لغزش محدود هلیکال و سیستم دامپر تطبیقی دو حالته از دیگر ویژگی‌های پرفورمنس این خودرو هستند.

فروش هوندا سیویک Si سدان و کوپه 2019 از اول نوامبر در نمایندگی‌های این شرکت شروع می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید