رفع مشکلات اینترنت تا شب عید

    کد خبر :890642

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، شب گذشته در برنامه تهران 20 شبکه 5 سیما حاضر شد و پیرامون مسائل و اختلالات اینترنت صحبت کرد. زارع پور وعده داد تا مشکلات اینترنت به زودی رفع شود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_چند هفته‎ای می‎‌شود که کاربران اینترنت در کشور گزارش‎های متعددی از اختلالات و کاهش سرعت محسوس اینترنت را اعلام می‎‌کنند. همزمانی این اختلالات با تصویب طرح صیانت در کمیسیون مشترک مجلس طی روزهای گذشته این سوال را در ذهن کاربران ایجاد کرده که آیا این کاهش سرعت به اقدامات مرتبط با طرح مذکور ارتباطات دارد یا خیر؟

در همین راستا، عیسی زارع پور، شب گذشته در برنامه تهران 20 شبکه 5 سیما حاضر شد تا در گفتگویی پیرامون مسائل و مشکلات شبکه ارتباطی کشور توضیحات مورد نظر را ارائه کند.

زارع پور در بخشی از صحبت‎های خود با اشاره به جایگاه ارتباط اینترنت ایران اعلام کرد که در بحث اینترنت موبایل و سیار در جایگاه 77 جهانی قرار داریم ولی متأسفانه در حوزه تلفن ثابت تقریباً در قعر جدول جای گرفته‌ایم.

لازم به ذکر است که گزارش ماهانه سرویس SpeedTest نشان می‌دهد وضعیت اینترنت ثابت ایران از بسیاری از کشورهای جنگ‌زده در آسیا و آفریقا نیز أسف‌بارتر بوده و در بین 150 کشور اول دنیا نیز نیست.

زارع پور همچنین اعلام کرد که وزارت ارتباطات تلاش خواهد کرد تا با اقدامات مورد نیاز، وضعیت کیفیت اینترنت تا شب عید بهبود یافته و اختلالات موجود مرتفع شوند. بخش دیگری از این گفتگو به طرح صیانت اختصاص داده شد. زارع پور در این گفتگو اعلام کرد «تلاش می‌کنیم که نگرانی مردم و کسب‌وکارها را هنگام نهایی‌سازی طرح برطرف کنیم».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید